Hevosmessut: Tytteli ja Chick lauantain näytöskilpailun voittoon

Anni Kallio
6.4.2013

Tytteli ja "Sesse" voiton selvittyä
Ahkera talkoolainen Anna-Kaisa :)

Hieman puskista kilpailuun mukaan lähtenyt TRS:n Marja Tetri-Rantanen kuittasi 1000 euron palkintopotin lauantain 120-tasolta alkaneessa näytöskilpailusta.

Kuudesta näytöskilpailuun osallistujasta kokonaista kolme oli TRS:n edustajaa:
Marja Tetri-Rantanen (Tytteli) kimolla tammallaan Chick (tutummin "Sesse"), Muutama viikko sitten TRS:n omissa kansallisissa parikin sijoitusta 120-tasolta napsinut Lotta Lampinen ja Kleopatra Ks sekä Sveitsistä Suomeen saapunut Anna-Julia Kontio Laura Rantalan omistamalla isolla ruunalla Wibault.
Tytteli ja Chick selvittivät ainoana ratsukkona kolmannen uusinnan puhtaasti Juulin ja Susanna Rautasen tehtyä virheitä.

TRS:n ahkerat talkoolaiset olivat töissä näytösareenalla sekä TRS:n omalla standilla.

Tule huomenna sunnuntaina messuille (TRS:n jäsenet saavat pääsylipusta alennusta näyttämällä oman jäsenkorttinsa!) ja osallistu kilpailuun TRS:n standilla ja kannusta edustajamme hyviin suorituksiin myös sunnuntain näytöskilpailussa!