Horze KaamosCupin 1. osakilpailu 30.9.

Anni Kallio
30.9.2012

Tulokset julkaistu! Kiitos kaikille toimihenkilöille, kilpailijoille ja yleisölle hyvin sujuneesta ja mukavasta kilpailupäivästä!

Horze KaamosCupin 1. osakilpailu aloitettiin aamulla hieman sateisissa tunnelmissa klo 9:00.
Pienen aamupäiväkuuron jälkeen taivas kuitenkin kirkastui ja iltapäivällä nautittiinkin jo täydestä auringonpaisteesta.
Kilpailu oli jopa aikataulusta hieman edellä ja verryttelyjärjestely toimi hyvin (8 ratsukkoa pikkumaneesissa sileäverryttelyssä, 8 ratsukkoa esteverryttelyssä kilpailumaneesissa sekä 1 valmistautuva ratsukko radalla).

Päivän aikana nähtiin paljon hienoja suorituksia, ja kilpailumaneesin uusi ilme (uusi kuitupohja ja vaaleaksi maalatut laidat) tekivät hallista todella valoisan.
Jos otit kilpailuissa valokuvia ja haluaisit niitä näkyville seuran sivuille, lähetä osoitteeseen anni.kallio.trs@gmail.com ja liitä mukaan kuvaajan nimi.

Seuraavan kerran Horze KaamosCupin merkeissä kilpaillaan marraskuussa sunnuntaina 4.11. Kilpailukutsu julkaistaan seuraKIPAan n. 2-3 viikkoa ennen kilpailua. Tervetuloa!

Horze Mini- ja KaamosCupien pistetilanteet päivittyvät Cupin omalle sivulle lokakuun aikana.

Equipe Online -tulospalvelu oli käytössä koko päivän.

Liitteet