TRS:n syyskokous

24.11.2011

Syyskokouksessa torstaina 24.11.2011 palkittiin vuoden 2011 TRS-mestarit sekä päätettiin ensi vuoden raameista ja valittiin uusi puheenjohtaja ja hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle.

TRS:n syyskokous hyväksyi TRS:n toimintasuunnitelman ja talousarvion vuodelle 2012 ja valitsi vuoden 2012 puheenjohtajan sekä hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle.

Kokouksen alussa myös palkittiin vuoden 2011 seuranmestarit. Jos et päässyt kokoukseen paikalle ja kaipaat mitaliasi, ota yhteyttä Kati Santtilaan (yhteystiedot hallitus-sivulla). Mestaruusloimet on tilattu alkusyksystä, mutta niiden toimittajalla on toimitusvaikeuksia. Olemme yhteydessä kaikkiin mestareihin heti, kun loimet saapuvat!

Vuoden 2011 puheenjohtaja Jukka Reilin ei ollut enää käytettävissä seuran hallitukseen. Seuran puheenjohtajaksi vuodelle 2012 valittiin Laura Metsänen.

Hallituksen jäsenistä erovuorossa olivat Laura Metsänen, Laura Arola, Sari Maunula ja Matti Malander. Lisäksi Kati Santtilalle myönnettiin ero hallituksesta hänen omasta pyynnöstään. Kati jatkaa edelleen TRS:n toiminnassa mm. seuravalmennusvastaavana.

Vanhoista jäsenistä Sari Maunula ja Laura Arola olivat edelleen käytettävissä. Hallitukseen valittiin jäseniksi Anni Kallio, Sari Maunula, Pekka Mikkola, Anna-Kaisa Vuorinen ja Laura Arola (Laura 1-vuotiselle kaudelle). Onnea uusille jäsenille!

Hallituksessa jatkavat vanhoina jäseninä Riina Lahtomäki, Arja Huttunen ja Ari Kuronen.

Päivitämme vuoden 2012 toimintasuunnitelman Seuratoiminta-sivulle, kun kokouksessa tulleet muutokset on tehty siihen ja pöytäkirjan tarkastajat ovat tarkistaneet ne.