TRS:n estejoukkueille menestystä!

3.10.2011

TRS:n estejoukkueet kahmivat menestystä kahtena viikonloppuna peräkkäin! Tampereelle tuotiin hopeaa niin Ypäjän hallijoukkuemestaruuksista kuin Lahden Hämeen alueen seurajoukkuemestaruuksistakin!

Kansallinen joukkuehallimestaruuskilpailu

Joukkuehallimestaruudet kilpailtiin lauantaina 24.9.2011 Ypäjän hevosopistolla. TRS:n hopeajoukkuetta johti Marja Tetri-Rantanen ja joukkueeseen kuuluivat ratsukot Elina Blom - Edelgraefin "VM", Jasmin Ranta-Aho - Zipping Mathilde, Valtteri Reilin - Dalida Vm sekä Tommi Blom - Paradise Princes.

Joukkuekilpailussa oli mukana yhteensä 21 joukkuetta ympäri suomen ja sen voitti Hattel Ridersin joukkue ja pronssille sijoittui Keravan Ratsastusseuran joukkue. Kilpailu hypättii korkeuksilla 110 ja 120 cm. Mitalisijat ratkaistiin tiukassa uusinnassa ja kultamitali jäi TRS:n joukkueelta vain noin sekunnin päähän. Hopea- ja pronssitilojen välilläkin eroa oli vain neljännessekuntti!

Lämpimät onnittelut koko joukkueelle upeasta tuloksesta!

Kilpailu Kipassa

Hämeen alueen seurojen joukkuemestaruuskilpailu

Joukkuemestaruuskilpailu kilpailtiin Lahden Takkulassa sunnuntaina 2.10.2011. TRS:n joukkueenjohtajana toimi Sanna Nyberg ja joukkueessa ratsastivat Satu Saarni - Klassique Du Gue, Ira Wigrén - Cromwell, Annukka Nyberg - Julio's Son sekä Piia Salminen - Without A Trace D'Ici.

Kilpailun voitosta käytiin uusinta, jossa Lahden Ratsastajien joukkue vei voiton neljällä virhepisteellä TRS:n ratsukoiden tuodessa kotiin hopeaa. Pronssille kymmenen joukkueen kilpailussa ratsasti Lahden Ratsastajien kakkosjoukkue.

Oikein paljon onnea alueen joukkumestaruusratsukoille!

Kilpailu Kipassa