Istuntavalmennusta seuravalmennettaville!

14.9.2011

Seuravalmennettaville järjestetään istuntakurssi 8.10. Paikkoja on rajoitetusti! Kouluvalmennuksen toinen valmennuskerta siirtyy.

Kurssi yhdistetty KaRan kurssin kanssa ja järjestetään la 8.10.!

Hanna Heiskasen ja Saara Uusitalon yhteinen istuntakurssi seuravalmennettaville lauantaina 1.10. klo 13 alkaen. Kurssi sisältää 1 h luento-osuuden, 1 h käytännön harjoituksia oman kehon kanssa sekä 1 h ratsastusta. Istuntakurssia suositellaan lämpimästi sekä koulu- että estevalmennettaville. Hinta seuravalmennettaville 70€.

Kurssimainos

Kurssilla on rajattu määrä paikkoja! Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä!

Mikäli tilaa jää, kurssille otetaan myös muita seuran jäseniä hintaan 90€. Ilmoittautumiset sähköpostitse kati.santtila@gmail.com (mainitse otsikossa istuntakurssi).

Kouluvalmennuksen toinen valmennuskerta siirtyy sunnuntaille 30.10.

Seuravalmennussivu