PIZZATORSTAI!

29.4.2011

Illanvietto kaikille kilpailuiden toimihenkilötehtävistä kiinnostuneille, vanhoille toimihenkilöille, ratsastajien vanhemmille ja muille kilpailuista kiinnostuneille torstaina 12.5. Tampereen Ratsastuskeskuksessa. Ilmoittaudu mukaan 10.5. mennessä!

Oletko kiinnostunut toimihenkilötehtävistä kilpailuissa? Haluatko seurata kilpailuja kulissien takaa?

TRS järjestää illanvieton hyvässä seurassa pizzaa syöden to 12.5. klo 18:00 alkaen ison maneesin kahviossa.

Tervetuloa mukaan kaikki toimihenkilötehtävistä kiinnostuneet! Myös vanhat toimarit ja ratsastajien vanhemmat ovat tervetulleita!

Ilmoittautumiset riinalle lahtomaki@gmail.com tiistaihin 10.5. mennessä, niin osaamme varata riittävästi pizzaa! Ilmoita samalla mahdollinen erityisruokavaliosi.