TRS 85-vuotisjuhlakilpailu

23.5.2011

Kansallista kouluratsastusta Tampereen Ratsastuskeskuksessa 28.-29.5.2011! Luvassa yli 200 starttia ja upeita ratsukoita!

Tampereen Ratsastusseura ry järjestää kansallisen kouluratsastuskilpailun Tampereella tulevana viikonloppuna 28.-29.5.2011. Lauantaina kilpaillaan helppoja luokkia sekä vammaisratsastuksessa. Sunnuntaina vuorossa ovat suomenhevoset, vaativa B sekä kilpailun pääluokkana Prix de St Georges. Kilpailu on samalla Tampereen Ratsastusseuran 85-vuotisjuhlakilpailu.

Kilpailuun on ilmoittautunut 190 ratsukkoa ja kahden päivän aikana ratsastetaan yli 200 starttia. Sunnuntain suomenhevosluokkaan (Prix de Suomen Hippos) on ilmoittautunut huiket 54 ratsukkoa - mukana myös viime vuoden suomenhevosten kouluratsastuksen SM-mitalikolmikko Herkko Hurmaus (rats. Maija Heikkinen), Corleone (rats. Heidi Svanborg-Lodman) ja Rosmo (uutena ratsastajanaan Anu Korppoo).

TRS 85-v-juhlaluokassa Prix de St Georges kilpaillaan Tampereen Malja -kiertopalkinnosta sekä Suomessa kouluratsastuksessa poikkeuksellisesta 600 euron palkintorahasta. Luokkaan ovat ilmoittautuneet mm. portugalilainen kansainvälisen tason huippuratsastaja Antonio Do Vale (kahdella ratsulla) sekä Suomessa useita vuosia huipputasolla kilpaillut Kikko Kalliokoski. Tamperetta luokassa edustaa Tampereen Ratsastusseuran Saija Siuko hevosella Fux.

Kilpailu alkaa molempina päivinä kello 9:00. Sunnuntain pääluokka sijoittuu iltapäivään. Tarkka aikataulu julkaistaan viimeistään torstaina. Kilpailupaikkana on Tampereen Ratsastuskeskus (os. Niihamankatu 18, Tampere). Ratsastuskeskuksen ravintola on avoinna ja yleisöllä on tilaisuuteen vapaa pääsy.

Klikkaa itsesi kilpailusivustolle