Kevään tulevat kilpailut

22.3.2011

Tutustu kevään tuleviin kilpailuihin! Sunnuntaina 3.4. ratsastettavan aluekoulukilpailun kutsu on julkaistu Kipassa. Yhdistetty este- ja koulukilpailu on siirretty sunnuntaille 15.5. ja Hevoshullu Power Cupin seurakarsinta siirretty sen yhteyteen.

Sunnuntain alue-estekilpailut Kisapalvelussa. Kilpailu alkaa kello 9:00, tervetuloa kannustamaan ratsukoita! Myös uudet talkoolaiset ovat tervetulleita, ilmoittautua voit nettilomakkeella.

Huhtikuun 3. päivän aluekoulukilpailun kutsu on myös julkaistu. Muistathan huolehtia, että sekä oma että ratsusi aluelupa on maksettu hyvissä ajoin ennen ilmoittautumisajan päättymistä. Maksun kirjautuminen Kipaan kestää muutamia päiviä etkä pysty ilmoittautumaan alueluokkiin ennen tätä.

Toukokuussa kilpaillaan yhdistetyssä este-koulu-seuraestekilpailussa. Päiväksi on vaihtunut 15.5. ja käytössä on kenttä sekä iso maneesi. Alustavan suunnitelman mukaan luokat ovat
* Hevoshullu Power Cup -seurakarsinta, koulu & este
* Harrasteluokan kouluohjelma & 40-50 cm
* Tutustumisluokan kouluohjelma (lyhyt rata) & 60-70 cm
* KN Special & 80 cm

Aiemmista tiedoista poiketen TRS:n Hevoshullu Power Cup -seurakarsinta ratsastetaan 15.5. Aluekarsinta ratsastetaan 21.-22.5. KaRan aluekilpailuiden yhteydessä.

Toukokuun viimeisenä viikonloppuna 28.-29.5. Tampereen Ratsastuskeskuksessa kilpaillaan kansallisessa kouluratsastuksessa TRS 85-vuotisjuhlakilpailussa, jonka yhteydessä järjestetään myös kaksipäiväisenä aluetason vammaisluokat. Lauantaina kilpaillaan Poni- ja JunioriCuppia sekä helppo A:ta, sunnuntaina vuorossa ovat suomenhevoset, vaativa B ja Prix St Georges.