Tule töihin Hevoset 2011 messuille 8.-10.4.2011

28.3.2011

TRS hoitaa totuttuun tapaan ohjelma-areenan ja sinne haetaan jälleen jäseniämme töihin. Palkkioksi saat kolmen päivän rannekkeen messuille, lounaan ja kahvit työpäiväsi aikana, messulipun myös kaverillesi sekä ohjelma-areenan henkilokunnan työasun omaksesi.

Tule töihin Hevoset 2011 messuille 8.-10.4.2011 Tampereen Pirkkahalliin.

TRS hoitaa totuttuun tapaan ohjelma-areenan toiminnot ja sinne haetaan jälleen jäseniämme töihin. Lisäksi tänä vuonna mukana messuilla on Hevospuisto, jossa TRS:läisiä on myös mukana.

Palkkioksi saat itsellesi kolmen päivän rannekkeen messuille, lounaan ja kahvit työpäiväsi aikana, messulipun myös kaverillesi sekä ohjelma-areenan henkilokunnan työasun omaksesi.

Lisäksi olemme varanneet TRS:lle perjantain 8.4. Kyra Kyrklund-seminaariin 20 paikkaa, jotka on tarkoitettu ensisijaisesti ohjelma-areenan henkilöstölle.

Talkoolaisia tarvitaan erityisesti lauantaina ja sunnuntaina.

Perantaina 8.4 on yksi vuoro klo 15 - 19
Lauantaina 9.4. on kaksi vuoroa: klo 9 - 13.30 ja klo 13 - 18
Sunnuntaina 10.4 on kaksi vuoroa klo 9 - 13.30 ja klo 13 - 17

Mukaan pääsevät siis Tampereen Ratsastusseuran jäsenet. Jos olet ollut aikaisempina vuosina mukana, niin tervetuloa taas.

Uusilta talkoolaisilta toivomme vähintään 12 v ikää (vanhemman kanssa voi mukaan tulla nuorempikin) ja  tietenkin reipasta asennetta.

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä
-kuka olet,
-ikäsi,
-yhteystietosi (sähköpostiosoite ja puhelinnnumero),