Drive-In-estekilpailu 13.2.2011

13.2.2011

MiniCup- ja KellariCup-voittajat saatiin selville kauden viimeisessä Drive-In -kisassa sunnuntaina 13.2.2011. Tulokset valmiina!

Talven Drive-In-estekilpailut ja KellariCup-sarja huipentui sunnuntaina 13.2.2011 Tampereen Ratsastuskeskuksessa. Mukana oli sekä perinteisiä drive-in-luokkia että tyyliarvosteltavat MiniCup- ja KellariCup-finaaliluokat.

MiniCup-sarjan voittaja oli selvillä jo ennen finaalia. Vilja von Weissenberg Lyster -shettiksellään keräsi sarjan neljästä osakilpailusta 8 pistettä, eikä ratsukkoa pystynyt finaalissa kukaan toinen enää ohittamaan. Toisesta ja kolmannesta sijasta käytiin tiukka kamppailu, mikä ratkesi tyyliarvostelussa Kirsi Lomman ja Ottontelin hyväksi Oona Liukkosen ja Poseidonin jäädessä niukasti kolmanneksi.

KellariCupissa kaikilla finalisteilla oli mahdollisuus sarjan voittoon. Voiton vei tyylipistein Oona Ohralahti ja Verita, Lotta Lampinen - Hunter II oli toinen ja Anne Leinonen - Saran Ihmemies kolmas.

MiniCup 2011 lopputulokset

KellariCup 2011 lopputulokset

Kaikissa luokissa jaettiin puhtaan radan suorittaneille ratsukoille punavalkoiset voittajaruusukkeet ja Ratsukellarin sponsoroimat Taalerit.

Drive-in 13.2.2011 tulokset

Kiitos kilpailijoille, huoltojoukoille, toimihenkilöille ja talkoolaisille hyvin sujuneeta kisapäivästä!

Menestystä seuraaviin kilpailuihin!

Kilpailu alkaa klo 11:00

ALUSTAVA AIKATAULU

Lk 1  50-60 cm             klo  11:00
Lk 2  70-80 cm               n.  12:15
Lk 3  MiniCup Finaali       n.  14:00
Lk 4  90-100 cm            klo  15:00
Lk 5  KellariCup Finaali    n.  16:35
Lk 6  110 cm                  n.  17:15
Lk 7  120 cm                  n.  17:45

Luokkien alkamisajat ovat vain alustavia, sillä kilpailuun voi ilmoittautua myös kisapaikalla. Ainoastaan luokat 1 ja 4 alkavat aikaisintaan mainittuna ajankohtana, muiden luokkien alkamisaika saattaa aikaistua kilpailutilanteen mukaan.  Kukin luokka menee "kiinni" noin 30 min. ennen luokan alkua, jolloin luokkaan ilmoittautuminen päättyy.

Tee lähdönvarmistuksesi ajoissa! Sen voit tehdä myös puhelimitse 040 866 8088.

Kaikki puhtaat radat palkitaan punavalkoisella voittajaruusukkeella radalta poistuttaessa kaikissa luokissa. Erillinen palkintojenjako järjestetään finaaliluokissa 3 ja 5.

Muistathan, että puhtaan radan ratsastaneet saavat ruusukkeen lisäksi perinteisesti myös Ratsukellarin viiden euron arvoisen Kellaritaalerin. Nouda taalerisi kansliasta kisapäivän aikana!

Ratsukot, joilla oikeus ilmoittautua finaaliluokkiin (nimi värjätyllä pohjalla): MiniCup (luokka 3) ja  KellariCup (luokka 5).

Finaalikilpailun kutsu

Seurakilpailu on avoin kaikille ratsastusseurojen juniori- ja seniorijäsenille.

Puffa auki kilpailun ajan, tarjolla keittolounasta, pikkusuolaista, kahvia ja virvokkeita.

Pidäthän huolta hevosen hyvinvoinnista erityisesti kilpailusuorituksesi jälkeen! Kotimatkalla voi tulla kylmä!

TERVETULOA KISAAMAAN!