Alue-estekilpailut ja kisatoimihenkilöiden illanvietto 14.8.2010

4.8.2010

Lauantaina 14.8. Tampereen ratsastuskeskuksessa hypätään aluetason estekilpailu. Kilpailussa on myös seuraluokkia. Haemme nyt kilpailuun toimihenkilöitä. Illalla järjestetään illanvietto kaikille 2009 ja 2010 kilpailuissa talkoilleille.

Tampereen ratsastuskeskuksessa hypätään alue-estekilpailu lauantaina 14.8.2010. Kilpailussa on mukana myös 70 cm ja 80 cm seuraluokat. Kilpailun kutsu on julkaistu KIPA:ssa.

Kilpailuun kaivataan jälleen toimihenkilöitä. Tekemistä löytyy niin radalta, kahviosta kuin kansliastakin. Voit ilmoittautua sähköpostilla Riinalle (lahtomaki@gmail.com).

Illalla järjestetään illanvietto kaikille vuosina 2009 ja 2010 TRS:n kilpailuissa ahkeroineille toimihenkilöille. Illanvietto alkaa kello 18 tai kunhan kilpailun rata on saatu purettua ja siihen tulee ilmoittautua viimeistään sunnuntaina 8.8., jotta osaamme varata riittävästi tykötarpeita.