Seura-asut saatavana

31.12.2009

MountainHorse Crown

Nyt voit tilata laadukkaat Mountain Horsen talvitakin ja kotimaisen Sportfire-fleecetakin TRS:n teksteillä ja nimikoituna ERIKOISHINTAAN! Mallit nähtävillä Ratsastajain Kauppahuoneella.

Mountain Horsen Crown -takki on naisellinen topattu öljykangastakin näköinen, mutta konepestävä. Se on myös vedenpitävä ja hengittävä. Vyötäröllä säädettävä kiristysnauha. Irroitettava huppu, sekä selkäkaarrokkeen alta saa vedettyä esiin heijastinkankaan. RAJOITETTU ERÄ! (Kuvassa)

Hinta nyt vain 117,- (norm. 156,-)

Selkään ja rintaan brodeerattuna kultaisella kaunokirjoituksella Tampereen Ratsastusseura, sekä oma nimi. Selkäbrodeeraus 8,-, rintabrodeeraus 4,- ja nimikointi rintaan 5,-.

Laadukkaat Sportfire-fleecetakit valmistetaan Tampereella. Niiden fleecekangas on lämmintä nukkaantumatonta fleeceä, joka on suunniteltu urheiluasuihin, joten se on myös hyvin hengittävää. Edessä on yksi vetoketjullinen tasku. Erikseen naisten ja miesten mallit! Värivaihtoehdot: punainen/musta, musta/harmaa ja vaaleanpunainen/harmaa. Selässä harmaalla brodeeraus Tampereen Ratsastusseura.

Hinta lasten koot 110cm-150cm 39e ja XS-XXL 42e (ovh. 69-89,-)

Nimikointi rintaan 5e.

Takkien tilaukset ja mallit ovat esillä:

Ratsastajain Kauppahuone Oy
Taninkatu 2