Vuoden 2009 kilpailuavustukset haettavissa

28.12.2009

TRS:n kilpailevilla jäsenillä on taas mahdollisuus hakea kilpailuavustuksia vuoden 2009 kilpailusuoritusten perusteella.

Vuoden 2009 avustukset

Vuoden 2009 kilpailuavustusten hakuaika on 16.1.2010 asti. Valmennus- ja koulutusjaosto käsittelee anomukset maalis-huhtikuun aikana, kun viralliset alue- ja kansallisen tason ranking-listat ovat valmistuneet.

Voit täyttää oheisen sähköisen hakemuksen tai paperiversion. Postita paperiversio normaalisti Niihamaan (TRS, Niihamankatu 18, 33560 Tampere), muistathan kuitenkin osoittaa sen V&K:lle. Voit lähettää myös vastaavat tiedot sähköpostilla marja.tetri@pp.inet.fi

Avustusten jakoperusteet

Kansainvälinen/kansallinen taso:

• Valiomerkkipisteiden perusteella
  • Kenttäratsastuksen valiomerkkipisteet kerrotaan kahdella

Aluetaso:

• Alueen rankingpisteiden perusteella
  • Aluetasolta jaetaan avustuksia ainoastaan poni- ja junioriratsastajille
  • Jos poni- junioriratsastajan valiomerkkipisteet ylittävät n. 100 pisteen rajan, saa hän avustusta ainoastaan kansalliselta tasolta
  • Hämeen alueen ulkopuolisista kilpailuista/sijoituksista tulee toimittaa tulokset jaostolle

KAIKKIEN KILPAILUAVUSTUKSIA HALUAVIEN TULEE TÄYTTÄÄ HAKULOMAKE (NETISSÄ TAI HOKISSA) YHTEYSTIETOJEN OSALTA! Eli mikäli et täytä lomaketta ollenkaan, et saa kilpailuavustuksia.

Saadakseen avustuksen, kilpailijan on oltava TRS:n jäsen maksuhetkellä (TRS:n hallituksen sääntötarkennus elokuussa 2009)