YRITTÄJÄ / YRITTÄJIÄ VUOKRAAMAAN RATSASTUSKESKUKSEN TILOJA

6.11.2009

TRS hakee Tampereen ratsastuskeskukseen yrittäjää tai yrittäjiä vuokraamaan tilojaan, kun nykyinen vuokrasopimus päättyy toukokuussa 2010.

Vuokrausilmoitus on julkaistu Hevosurheilussa 6.11.2009 ja Aamulehdessä 7.11.2009.

Ilmoitusteksti on seuraavanlainen:

YRITTÄJÄ / YRITTÄJIÄ TAMPEREEN RATSASTUSKESKUKSEEN

Tampereen Ratsastusseura ry hakee yrittäjää / yrittäjiä hyödyntämään Tampereen Ratsastuskeskuksen tiloja ja alueita Tampereella, Niihamassa.

Tilat:              kilpamaneesi 45m  x  100 m

harjoitusmaneesi  25m  x  80m

tallirakennus, 24 + 24 karsinapaikkaa

iso kahvio kilpamaneesissa

pieni kahvio harjoitusmaneesissa

omakotitalo (tallimestarin asunto) n 90 m2, sauna, takka

ratsastuskenttä  70 m  x   110 m

tarhat

laajat maastoalueet

Vuokra-aika alkaa 1.6.2010. Sopimus tehdään määräaikaiseksi tai toistaiseksi voimassa olevaksi. Sopimus voidaan tehdä joko kokonaisuudesta tai jostakin osasta ja yhden tai useamman yrittäjän kanssa.

Arvostamme tilojen ja alueiden mahdollisimman monipuolista ja kokonaisvaltaista käyttöä. Yrittäjän vahvuutena pidämme kokemusta hevostalouden osa-alueilta, innostusta sekä kehittämis- ja yhteistyökykyä. Tiloihin on mahdollista tutustua erikseen sopien. Lisätietoja TRS:n puheenjohtajalta: Tapio Rautakunnas taprau@tintti.net   0400 - 624 291.

Tarjoukset alustavine liiketoimintasuunnitelmineen suljetussa kuoressa  31.12.2009 mennessä seuran puheenjohtajalle osoitteella:

TRS ry / Tapio Rautakunnas

Narvanraitti 17