HAE SEURAVALMENNUKSEEN!

13.9.2009

TRS järjestää syksyllä ja kevätkaudella jälleen seuravalmennuksen sekä koulu- että esteratsastuksessa. Hakuaika seuravalmennukseen päättyy pe 25.9.

Entiseen tapaan seuravalmennukseen haetaan lähettämällä vapaamuotoinen anomus pe 25.9. mennessä kouluratsastuksen osalta Susanne Kuusimäelle susanne.kuusimaki@luukku.com ja esteratsastuksen osalta Sanna Nybergille trsestevalmennus@gmail.com

Hakemuksessa voit kertoa hevosestasi  / hevosistasi, itsestäsi, tuloksistasi ja tavoitteistasi.

Valmennuksia pidetään syksyn aikana neljä valmennustuntia, joista koulussa kaksi ensimmäistä on katsastusta, jonka perusteella jaetaan ryhmät. Keväällä on viisi valmennustuntia, joista viimeiseksi kerraksi pyritään saamaan rataharjoitus. Valmennusryhmät ovat vähintään neljän ratsukon ryhmiä. Valmennuksen hinta ratsukolle 12 e/tunti.

Kouluvalmentajat ovat Hanna Heiskanen ja Terttu Sillantie. ESteissä valmentaa Tytteli Tetri-Rantanen.

Kysykää lisää ryhmänvetäjiltä! Tervetuloa mukaan!