TRS seuravalmennukset

13.9.2009

TRS:n seuravalmennukset koulu- ja esteratsastuksessa jatkuvat.

TRS järjestää taas jäsenilleen seuravalmennusta syyskaudella 2009 ja kevätkaudella 2010.

Valmennukseen voivat hakea kaikki Tampereen Ratsastusseuraa edustavat ratsukot.

Valmentajana toimii esteratsastuksessa Marja 'Tytteli' Tetri-Rantanen. Kouluvalmentajina toimivat Terttu Sillantie ja Hanna Heiskanen.  Valmennukset pidetään Tampereen Ratsastuskeskuksessa, eikä niihin osallistuvilta ratsukoilta peritä erillistä maneesimaksua.

Syksyn aikana on neljä valmennuskertaa ja kevään aikana viisi, joista yksi pyritään pitämään rataharjoituksena. Valmennusryhmiin pyritään saamaan samantasoisia ratsastajia ja ryhmien koot neljä ratsukkoa, poikkeustapauksissa viisi ratsukkoa.

Valmennuksen hinta TRS:ää edustaville ratsukoille 12 € /kerta ja muille 25 €/tunti. Valmennukseen hakeva sitoutuu maksamaan etukäteen kaikki syksyn valmennukset (TRSläinen 48 €) ja myöhemmin etukäteen kaikki kevään valmennukset (TRSläinen 60 €).

Mikäli ratsukko jostain syystä ei voi tai halua jatkaa valmennuksessa, maksua ei paaluteta, mutta hän voi hankkia tilalleen toisen ratsukon. Jos tilalle tuleva ratsukko ei edusta TRS:aa, niin ratsukko maksaa valmennustunnin erotuksen.

Valmennuksiin haetaan vapaamuotoisella hakemuksella (sisältää mm. nimen, yhteystiedot, hevosen nimen, miksi hakee valmennukseen, mitä tehnyt aikaisemmin jne.), joka pitää toimittaa sähköpostilla viimeistään 25.9.2009.

Esteratsastuksen seuravalmennukseen hakevat lähettävän hakemuksen osoitteeseen
trsestevalmennus@gmail.com

Kouluratsastuksen seuravalmennukseen hakevat lähettävän hakemuksen osoitteeseen
susanne.kuusimaki@luukku.com

Ratsukot järjestetään ryhmiin tarkoituksenmukaisesti, mutta jos joillakin on erityistarpeita (esim. kaksi samalla kyydillä matkaavaa hevosta), kertokaa ne hakemuksessanne.

Esteratsastuksen syksyn valmennuspäivät ovat 24.10, 18.11, 28.11 ja 5.12.

Kouluratsastuksen valmennukset alkavat katsastuksella 24.-25.10 ja muut päivät ovat 22.11 ja 20.12.

Lisäksi valmennuksiin kuuluu osallistuminen vähintään yhteen TRS:n kilpailutapahtumaan toimihenkilönä valmennuskauden aikana. Näin ratsastaja pääsee näkemään kilpailutoimintaa myös taustalta.

Tervetuloa mukaan TRS:n seuravalmennuksiin.