Sanna Siltakorpi kenttäratsastuksen maailmancupissa

28.5.2009

Tampereen Ratsastusseuran Sanna Siltakorpi hienosti kolmas maailmancupin osakilpailussa Malmössä

Tampereen Ratsastusseuraa edustava Sanna Siltakorpi oli hienosti kolmas maailmancupin osakilpailussa Malmössä.

Kilpailu ratsastettiin kolmen tähden kilpailuna. Hevosenaan Sannalla oli Lucky Accord, jonka rataestesuorituksia Sannan ratsastamana olemme saaneet monesti seurata myös Tampereen Ratsastuskeskuksessa järjestetyissä kisoissa.

Koulukokeen jälkeen ratsukko oli vasta kahdestoista, mutta hyvän kestävyyskokeen jälkeen, ollen kokeen toiseksi nopein, Sanna oli kokonaispisteissä jo viides. Ja rataestekokeesa ainoana puhtaan radan ratsastaneena, ratsukon lopulliseksi sijoitukseksi tuli hienosti kolmas tila.

Tämä oli ratsukolla vasta toinen startti kolmen tähden kisassa ja ensimmäinen maailmancupin osakilpailu.

Ratsukon tavoitteena on syksyllä Ransassa järjestettävät EM-kilpailut.

Onnea kesän ja syksyn koitoksiin.