KaamosCup 2009 huipentui sunnuntaina ratsastettuun SatulaCupin finaaliin!

3.5.2009

Kevätkauden viimeinen Drive-In -seuraestekilpailu ratsastettiin sunnuntaina Tampereen Ratsastuskeskuksessa leppoisissa tunnelmissa.

KaamosCup 2009 presented by Ratsukellari kisattiin talven aikana viidessä osakilpailussa. MiniCup ratkesi jo huhtikuun kilpailussa, mutta SatulaCupin finaali ratsastettiin tänään viidentoista kilpailijan voimin.

MiniCupin voitti Anette Rämö hevosellaan Maria. Ratsukon seura on Ss-Riders-92. Toinen ja kolmas sija menivät Tampereen Ratsastusseuran ratsukoille, Kaisa Virolaisen ollessa tuntiponilla Pretender toinen ja Lotta Kovaljeff vuonohevosellaan Lise II kolmas. Voittajakolmikko palkittiin Ratsukellarin lahjakortein. Lisäksi he saivat lahjakortit ensi syksyn seurakilpailun lähtömaksuihin.

SatulaCup finaaliin kvaalasi itsenä 26 ratsukkoa, joista 15 kisasi tänään voitosta. Tiukan kisan sekä Ratsukellarin lahjoittaman satulan voitti Milja Malm hevosellaan Arktika Ylöjärven Ratsastajista. Toinen ja kolmas sija menivät jälleen Tampereen Ratsastusseuran ratsukoille.  Tiina Viljamaa hevosellaan Weltius ratsasti toiseksi ja Meri Voitila kokeneella ponillaan Doppsko Sitting Bull kolmanneksi. Tiina ja Meri palkittiin TRS:n lahjakortein sekä heidän ratsunsa Ratsukellarin lahjoittamin satulahuovin.

Kilpailupäivän tulokset löytyvät täältä. Kaikki kauden Drive-in kisatulokset ovat kootusti Tulokset-sivulla.

Kiitos kaikille kilpailijoille ja ahkerille talkoolaisille hyvin sujuneesta kisapäivästä!