TRS:n kilpailijat

2.2.2009

Vuoden 2009 kilpailulisenssimaksut ovat lähteneet kisaajille. Ne, joiden sähköpostiosoite on sporttirekisterissä, ovat saaneet sen sähköpostin liitetiedostona. Muille lasku on lähetetty tavallisessa postissa.

Kertauksena vielä luvan myöntämisen säännöt:

Sinulla on ollut vuonna 2008 TRS:n myöntämä kansallinen kilpailulupa ja olet maksanut vuoden 2009 jäsenmaksun

TAI

Sinulla on ollut vuonna 2008 TRS:n myöntämä aluelupa JA olet käynyt sääntökouluksessa vuonna 2008 tai vuonna 2009 ja olet maksanut vuoden 2009 jäsenmaksun

Eli mikäli olet aluelupalainen, etkä ole käynyt sääntökoulutuksessa vuonna 2008, muista mennä sääntökoulutukseen, niin saat vuoden 2009 kilpailuluvan.

Mikäli et ole saanut laskua tämän viikon aikana (ja olet sen ohjeiden mukaan oikeutettu saamaan), ota yhteys trs.klupa@kolumbus.fi
tai Pekka Pusa 040-709 2078

Suosittelemme ilmoittamaan sähköpostiosoitteen seuran jäsentietoihin.

Terv V&K