Nuorisojaosto kokoontui

18.12.2008

Nuorisojaosto kokoontui Niihamassa 10.12. ja suunnitteli vuoden 2009 toimintaa.

Nuorisojaostolle myönnettiin nuorten harrastetoiminnan lisäämiseksi Nuoren Suomen ja opetusministeriön myöntämää kehitystukea vuodelle 2009.

Tukea saatiin nuorisojaoston toiminnan uudelleen aktivoimiseksi. Seura tukee jaoston toimintaa taloudellisesti ja antaa nuorien itse päättää toiminnastansa suunnittelusta ja toteutuksesta. Suunnitelmissa on mm. koulutuksien ja retkien järjestämistä sekä oman palstan perustaminen Hokki-lehteen.

Jaostoon ovat tervetulleita kaikki TRS:n nuoret jäsenet. Jaoston retkistä, kokouksista ja muusta toiminnasta saat lisätietoa trs:n kotisivujen kautta ja liittymällä postituslistalle. Postituslistalle pääset lähettämällä yhteystietosi osoitteella trsnuoret@gmail.com.