V&K tiedottaa

2.12.2008

Valmennus ja koulutusjaosto tiedottaa: Vuoden 2008 kilpailuavustukset, katso erillinen uutinen. Sääntökoulutus 26.1.2009. Kilpailuluvista vuodelle 2009. Seuravalmennukset vuonna 2009

SÄÄNTÖKOULUTUS

26.1.2009 klo 18 alkaen Niihaman ison maneesin kahviossa. Hinta TRSläisiltä 3€ ja muiden seurojen jäseniltä 5€. Hinta sisältää kahvin ja pullan.

Mikäli haet uutta lupaa tai muutat aluelupaasi kansalliseksi luvaksi tulee sääntökoulutuksessa käydä ja suorittaa sääntökoe hyväksytysti.

Tervetuloa!

KILPAILULUVISTA!!!

Huom! Vuoden 2007 aluelupalaisten tulee käydä sääntökoulutuksessa, jotta luvan pankkisiirto tulee automaattisesti, kun jäsenmaksu on kirjautunut liiton rekisteriin.

Vuoden 2008 lupansa maksaneille tulee kilpailuluvan pankkisiirto automaattisesti jäsenmaksun kirjauduttua liiton rekisteriin!

SEURAVALMENNUS

Seuravalmennukset jatkuvat ensi vuonna! Katsastukset pidetään tammikuussa, jotta ryhmät saadaan mahdollimman tasaisiksi. Valmennukset käynnistyvät helmikuussa!

Seuraa seuran kotisivuja! Sinne päivitetään lisätietoa ja aikatauluja valmennuksista ja niihin ilmoittautumisesta. Ota ilmoittautumislomake tästä ja lähetä se 10.1.2009 mennessä Susanne Kuusimäelle: susanne.kuusimaki@luukku.com

Toivomme myös että kenttäratsastajat osallistuisivat sekä este- että kouluvalmennuksiin!