Sääntökoulutus alue- tai kansallisen luvan hakemiseen.

23.11.2007

TRS järjestää sääntökoulutuksen heti vuoden alussa, 21.1.2008 kello 18.00 Tampereen Ratsastuskeskuksen ison maneesin puffassa, Niihamankatu 18.

Aluelupaa anovien tai alueluvasta kansalliseksi luvaksi anovien tulee osallistua sääntökoulutukseen ja suorittaa koe hyväksytysti.

Hyväksytysti suoritettu koe on voimassa kaksi vuotta. Näin ollen vuonna 2007 sääntökoulutuksessa käyneille ja lupansa lunastaneille vuoden 2008 alueluvasta tulee lasku automaattisesti jäsenmaksun kirjauduttua.

Kansallisen luvan omaaville suositellaan sääntökoulutusta muuttuneiden kilpailusääntöjen päivittämiseksi. Kansallisesta luvasta tulee lasku automaattisesti lupansa vuonna 2007 lunastaneille  jäsenmaksun kirjauduttua.

Sääntökoulutuksen ja aluelupakokeen hinta on terssiläisille 3,- € ja muiden seurojen jäsenille 5,- €, sisältäen kahvin ja pullan.

TERVETULOA!

V&K / Susu