RATSASTUSPILATES 14.4.2007 !!!

21.3.2007

Tervetuloa nauttimaan ratsastuspilateksesta lauantaina 14.4.2007 kello 11-13. Paikkana Tampereen Ratsastuskeskuksen ison maneesin kahvio, Niihamankatu 18.

Tervetuloa nauttimaan ratsastuspilateksesta lauantaina 14.4.2007 kello 11-13. Pilateksen hinta on varmistunut, TRS:läisille 8 €, muiden seurojen jäsenille 10 €. OTA MUKAAN OMA PATJA !

Pilates on huippuunsa hiottu kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä vatsalihaksiasi ja keskivartaloasi tehokkaasti, kohentaa ja ylläpitää ryhtiäsi sekä pitää selkäsi terveenä.

Hyvä fyysinen kunto on ratsastajalle tärkeää. Hyväkuntoinen ratsastaja on myös psyykkisesti vahvempi. Haluaisitko mittauttaa KÄVELYTESTILLÄ millainen on sinun kuntosi ?

Pilatesohjaajana fysioterapeutti, itsekin ratsastava, Tuulia Luomala.

Sitovat ilmoittautumiset TRS jäsensihteerille trs.jasen@kolumbus.fi viimeistään 30.3.2007. Ilmoita myös yhteystietosi sekä haluaisitko osallistua kävelytestiin!