HUOMAA! Sääntökoulutus ma 5.3. klo 18

6.2.2007

Tervetuloa TRS:n järjestämään sääntökoulutukseen 5.3.2007 klo 18 Tampereen Ratsastuskeskuksen kahvioon. Mukaan ovat tervetulleita paitsi TRS:n omat jäsenet, myös muiden seurojen jäsenet.

TRS:n hallitus on tehnyt kokouksessaan päätöksen noudattaa SRL Hämeen alueen ratsastusjaoston suositusta sääntökoulutuksen pakollisuudesta.

Harrastajien määrän ja samalla kilpailijoiden määrän jatkuvasti kasvaessa SRL Häme pitää sääntöjen tuntemusta välttämättömänä. Ratsastajat edustavat kilpailupaikoilla itsensä ohella myös seurojaan, siksi on tärkeää, että ratsastusseurat huolehtivat jäsentensä sääntötuntemuksesta kouluttamalla heitä ja ohjaamalla hyviin tapoihin. Myös turvallisuussyistä on erittäin tärkeää varmistaa ratsastajan riittävä osaaminen ennen alue- tai kansallisiin kilpailuihin siirtymistä. Seurat huolehtivat tästä myöntämällä lupia vain riittävän osaaville ratsastajille.

TRS:n hallitus päätti, että kaikilta kilpailijoilta vaaditaan jatkossa ennen ensimmäisen kilpailuluvan myöntämistä osallistumista sääntökoulutukseen ja –kokeeseen. Kilpailuluvan haltijoiden tulee käydä sääntökoulutuksessa vähintään joka toinen vuosi. Tänä vuonna poikkeuksen muodostavat TRS:n kilpailijat, joilla on ollut kansallinen kilpailulupa.

Toivomme, että kilpailevat jäsenemme ovat tukemassa tavoitetta turvallisempien kilpailujen järjestämiseksi alati muuttuvien sääntöjen aikana.

Kilpailulupahakemukseen pääset tästä.

Kilpailulupien pankkisiirrot toimitetaan heti, kun jäsenmaksu on kirjautunut sporttirekisteriin ja sääntökoulutus on suoritettu hyväksytysti.

Seuraava sääntökoulutus on Tampereen Ratsastuskeskuksen kahviossa maanantaina 5.3.2007 klo 18. Koulutuksen hinta on TRS:n jäsenille 3 euroa ja muiden seurojen jäsenille 5 euroa. Kouluttajina ovat Matti Kuusi ja Päivi Anttila.

Lisäkoulutuksia järjestetään tarvittaessa.

Kahvinkeittoa varten toivomme ilmoittautumista su 4.3. mennessä: trsry@kolumbus.fi

Tervetuloa!