Syyskokouksessa uusi hallitus

6.12.2006

Syyskokouksessa palkittiin TRS 80v -juhlavuoden merkeissä vielä ansioituneita ja ahkeria seuran jäseniä.

Syyskokouksessa kutsuttiin seuran uudeksi kunniajäseneksi Marjut Salo. Marjut on toiminut seurassa aktiivisesti ja oli seuran sihteerinä kolme vuotta. Kunniajäsenmerkkinä TRS:n puheenjohtaja Tapio Rautakunnas antoi hänelle kullatun seuran ansiomerkin.

Hopeisellä ansiomerkillä palkittiin:

Riitta Ala-Krekola, Hanna Heiskanen, Inka Häyrynen, Leila Karavirta, Ulla Konkarikoski, Susanna Lumio, Pekka Pusa, Tapio Rautakunnas, Tarja Tammentie, Hanna Tuokila, Tiiu Vorne, Marja-Leena Äijö ja Markku Äijö.

Pronssisen ansiomerkin saivat:

Lotta Eriksson, Ella Havulinna, Camilla Jurvelius, Sini Kramer, Emilia Laranne, Roosa Mikkonen, Hanna Pajunen ja Minka Tammentie.

SRL:n kultaisen ratsastusmerkin sai Sanna Siltakorpi ja hopeisen ratsastusmerkin Laura Leppäkorpi.

Hallituksen puhenjohtajaksi valittiin uudelleen Tapio Rautakunnas.

Hallitukseen uusina jäseninä valittiin Riitta Ala-Krekola, Pekka Niemi ja Kari Tuominen. Jatkamaan valittiin Susanna Lumio ja Marja-Leena Äijö. Hallituksessa jatkavat lisäksi Inka Häyrynen, Tarja Tammentie ja Pekka Pusa.

Kokouksessa pystinsä ja mitalinsa saivat myös syksyllä sijoittuneet TRS:n koulu- ja estemestarit. Uutena lajimestarina mitalin ja komean pystin sai myös lännenratsastuksen mestari. Tässä kaikki mestarit 2006.