Laura Arola voitti KaamosCupin

27.2.2006

Laura Arola teki hienoa jälkeä ratsastaessaan kaikissa viidessä KaamosCupin osakilpailussa ja saadessaan kaikista maksimipisteet. Voitto tuli pistemäärällä 11.

Kisassa seuraavina olivat myös hienosti ratsastaneet Anniina Koskinen, Katarina von Wendt, Sanna Järvinen ja Anna-Juulia Kontio. KIlpailussa keräsi pisteitä kaikkiaan 54 TRS:n ratsastajaa! Epävirallisen KaamosCup miestensarjan voiton jakoivat Antero Salja ja Tuukka Laitinen mainioilla suorituksillaan!

Drive-In kisassa oli kolme aikaisempia vuosia pienempiä estekorkeuksia. Tämä sen vuoksi, että pyyntöjä matalammista luokista tuli seuralle paljon. Kisan ensimmäisissä osakilpailuissa oli jopa kaksi kolmasosaa starteista näissä pienissä luokissa. Sen sijaan taas viimeisessä osakilpailussa painottuivat korkeammat estekorkeudet kisakauden kohta alkaessa.

Onnittelemme Lauraa ja pyydämme hänet palkittavaksi seuran kevätkokoukseen! Kiitämme myös kaikkia osallistuneita ja toivotamme hyvää kilpailukauden alkua!

Lopputilanne tässä!