Piirustuskilpailu juhlavuoden kunniaksi

7.2.2006

Joulukuun Hokissa julkistettiin piirustuskilpailu Tampereen Ratsastusseuran 80-juhlavuoden kunniaksi. Sarjoja on neljä ja luvassa mahtavat palkinnot. Kilpailuaikaa on vielä helmikuun loppuu, joten nyt kynät ja siveltimet sauhuamaan.

Kilpailu on avoin kaikille TRS:n jäsenille kilpailun järjestäjiä lukuun ottamatta. Kukin voi osallistua kilpailuun yhdelläkilpailutyöllä. Kilpailun tulokset julkaistaan seuran nettisivuilla ja Hokki-lehdessä. Palkittuihin otetaan yhteyttä myös henkilökohtaisesti.

Kilpailusarjat:
Sarja 1) 12-vuotiaat ja sitä nuoremmat
Sarja 2) 13-16-vuotiaat
Sarja 3) 17-20-vuotiaat
Sarja 4) yli 20-vuotiaat
Sarjapalkinnoista kilpaillaan, mikäli sarjaan on osallistunut vähintään viisi (5) työtä. Kilpailun järjestäjällä on oikeus muuttaa sarjarajoja +/- 2 vuotta,mikäli sarjojen täyttyminen sitä vaatii.

Kilpailun palkinnot
Sarjojen voittajien kesken arvotaan pääpalkinnot, jotka ovat seuraavat:
- Kehystetty vedos Anna Hallin teoksesta 'Keltainen soolotanssi' (arvo yli 100 euroa)
- Hovin Ratsutilan lahjoittama metallinen koristehevonen (arvo 55 euroa)
- Vudeka -hevoskirjojen lahjoittamat 'Ratsastajan avut'ja 'Turvallisesti maastossa'

Kilpailuaika on helmikuun 2006loppuun asti. Kilpailussa on seuran ulkopuoliset tuomarit galleristi Tuija Seriola sekä mainonnan suunnittelija Minna Jousmäki.

Lue lisätiedot joulukuun Hokista.

Työt voi toimittaa seuran toimistoon, ison maneesin päätyyn (varmista seuran sihteeriltä, Antero Saljalta aukiolo) tai postilla Anne Nuottanen-Tuomela/ piirustuskilpailu, Toivantie 46, 37530 Lempäälä. Kilapilutyöt palautetaan jos mukaan on liitetty palautuskuori merkkeineen. Töitä ei saa taittaa.

Töitä voidaan julkaista ja käyttää seuran tiedotuslehdessä Hokissa sekä nettisivuilla.