Juhlavuoden kunniaksi seuratakkeja

5.1.2006

Tampereen Ratsastusseuran juhlavuoden kunniaksi on päätetty hankkia seuratakkeja. Seuran jäsenet sekä heidän perheensä voivat ostaa takkeja nettohintaan Ratsukellarista.

Tampereen Ratsastusseura sekä Ratsukellari Rautatienkadulla ovat sopineet erikoishinnan seuratakeille. Takkeja on kahta eri mallia, eli Mountain Horsen Club Rider sekä Muston Snug Blouson. Takkien väri on tumman viininpunainen (Mountain Horse) beigellä vuorella ja kirkkaan punainen (Musto) tumman harmaalla vuorella. Takkeihin brodeetataan oikeanpuoleiseen rinnukseen Tampereen Ratsastusseura.

Mountain Horsen takki maksaa 63e/ kpl (koot xs-xxl) ja 59e/ kpl (koot 120-170cm). Varausmaksu 20e/ takki.

Muston takki maksaa 135e/ kpl (koot xxs-xxl). Varausmaksu 40e/ takki.

Varausmaksua ei palauteta jos jostain syystä takkia ei otetakaan.

Takkeja voi käydä sovittamassa Ratsukellarissa, minne myös maksetaan varausmaksu kassalle. Pidä siis itse huoli mennessäsi liikkeeseen, että myyjä ottaa listoihin ylös tiedot takista (kumpi malli ja koko) sekä varausmaksun.

Takit maksetaan Ratsukellariin noudettaessa ja koska takit tilataan kimppatilauksena muutamassa erässä, niin käythän tilaamassa takkisi helmikuun 18. päivään mennessä ja tällöin saat sen maaliskuun alussa. Takkeja on mahdollista tilata vuoden 2006 loppuun asti mutta kimppatilauksen takia niitä tilataan Ratsukellariin muutamassa erässä. Ensimmäinen tilaus siis nyt alkuvuodesta.

Lisätietoja Stiinalta