Jäsenmaksu 2006

9.12.2005

Vuoden viimeinen HOKKI on juuri laitettu postiin. Sen mukana on myös lomake jäsenmaksun maksamiseksi. Jäsenmaksu on maksettava viimeistään joulukuun aikana!

Seuran 80 -vuotis juhlavuosi on alkamassa. Varmista, että saat jäsenetusi voimaan jo heti vuoden alussa maksamalla jäsenmaksusi ajoissa, viimeistään nyt joulukuun lopussa.

TRS:n jäsenmaksut erääntyvät näin aikaisin siitä syystä, että voimme huolehtia Ratsastuskeskuksen lainan lyhennyksestä ja koron maksusta sopimuksemme mukaan heti tammikuun alussa. Toisaalta myös jäsenedut ovat varmasti voimassa heti vuoden vaihtuessa ja vaikkapa lehtien pitäisi tulla ilman katkoksia.

PITÄISI - sillä monien osalta on varmaan unohtunut osoitemuutosten ilmoittaminen seuralle. Tarkkaile siis postiasi! Hokin ja maksulomakkkeen pitäisi tipahtaa postiluukkuusi ensi viikon aikana.

Jos näin ei käy, niin ota yhteyttä trsry@kolumbus.fi tai nettisivujen kautta www.tampereenratsastusseura.fi niin selvitellään, missä postisi seikkailee.

Perinteisesti tämä vuoden viimeinen postitus on tehty laajalla jakelulla (noin tuhat kirjettä) sillä toivomme, että joku mahdollisesti, esimerkiksi välivuoden jälkeen, liittyisi uudelleen juhlavuonna seuraamme. Jos et halua kuulua seuraan, niin ilmoita siitäkin!

Jouluisin terveisin

TRS /  Hallitus