TAPIO RAUTAKUNNAS, TRS:n uusi puheenjohtaja

22.11.2005

Syyskokous valitsi pitkän linjan hevosmiehen ja yritysjohtajan TRS:n uudeksi puheenjohtajaksi. TAPIO RAUTAKUNNAS on ollut tämän vuoden hallituksen jäsenenä ja tuntee seuran siten varsin hyvin.

"Talousasiat ovat lähellä sydäntäni, joten ainakin niihin on hyvä paneutua uudessa tehtävässä" totesi vastavalittu puheenjohtaja. "Erittäin suuri kiitos kuuluu myös Matti Kannolle! Hämmästyin kuullessani Matin korkean iän. Kuinka joku voi noin innostuneesti ja asiantuntemuksella vielä hoitaa yhteisiä asioita, kun muut samanikäiset lepäilevät sohvalla!" jatkoi Rautakunnas.

Paikalla ollut satapäinen (?) joukko antoi lämpimät aplodit eroavalle puheenjohtajalle.

Uusina hallitukseen valittiin Tarja Tammentie ja Pekka Pusa. Uutena Tapion tilalle vuodeksi 2006 valittiin Stiina Pasanen.

Hallituksessa jatkavat uudelleen valitut Inka Häyrynen ja Olli Lahtinen. Vanhoina jatkavat Marja-Leena Äijö, Susanna Lumio sekä Leila Karavirta.

Kokouksessa hyväksyttiin myös toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2006.