SRL palkitsi TRS:n matkaratsastajia

21.11.2005

Tampereen Ratsastusseuran matkaratsastajat Rita Hellsten (16v.) ja Sonja Halme (13v.) ovat ratsastaneet viime aikoina niin hienoja suorituksia, että SRL palkitsi Ritan vuoden junnuna ja Sonja hyvänä kakkosena.

Tampereen Ratsastusseuran junnut Rita Hellsten - Zodina (om. Nina Mickelsson) ja Sonja Halme - Boxer (om. Nina Mickelsson) ratsastivat hyväksytysti 124 km Ikaalisissa Matkalaukan kansallisissa kisoissa 5.11.2005. Keskinopeus molemmilla oli hiukan vajaa 13 km/h ja maalilaukka oli hurja vaikka oli näin monta kilometriä takana! Näillä nopeuksilla olisi saanut tänä vuonna SM-kultaa, jos olisi voinut osallistua ja kenelläkään junnulla ei tälläistä tulosta Suomessa ole.

Rita Hellsten palkittiin eilen, 20.11.2005, SRL:n matkaratsastusjaoston puolesta vuoden junnuna. TRS:n Sonja Halme oli toisena. Kilometrikilpailussa Rita Hellsten oli toisena 400 km:llä, heti Ranskassa asuvan ja kilpailevan Johanna Strangin jälkeen, ja Sonja Halme oli neljäntenä. Molemmat tytöt aloittivat kilpailemisen tänä vuonna.

Hyvä tytöt!