Drive-In ja KaamosCup

28.10.2005

Talvikauden ensimmäinen Drive-In estekilpailu on nyt su 30.10 alkaen klo 10. TRS:n jäsenet kisaavat samalla myös TRS 80v juhlavuoden kunniaksi järjestettävässä KaamosCupissa

Su 30.10. kilpailut alkavat klo 10 ristikkoluokalla. Kilpailun luonteen, siis paikalla ilmoittaumismahdollisuuden vuoksi, on aikataulujen ilmoittaminen äärimmäisen vaikeaa ellei mahdotonta. Käytännössä voimme ehkä vain kertoa tiedustelijoille, missä juuri silloin ollaan menossa.

Ristikkoluokan ja muiden pienten luokkien mukaanottamisella pyritään madaltamaan sananmukaisesti uusien ratsukoiden kilpailunaloittamiskynnystä. Toivottavasti näemme paikalla runsaasti uusia kasvoja!

Muutamat kilpailijat varmaan käyttävät myös tilaisuutta hyväkseen ja tutustuvat Niihaman maneesiin ajatellen seuraavana viikonloppuna 5.-6.11. pidettäviä alue-este ja kansallisia estekisoja. Toivottavasti kuitenkaan kaikki n 500 tähän kisaan ilmoittautunutta eivät tule harjoittelemaan ..

Mutta jos tulevat, niin sitten: TERVETULOA JA ONNEA KILPAILUUN!

:) Kilpailujaosto