Alustava kilpailukalenteri vuodelle 2006

15.9.2005

Tampereen Ratsastusseuran 80-juhlavuosi tuo tullessaan useita isoja kisoja. Nyt sivuille onkin päivitetty alustava kilpailukalenteri.

Seuramme viettää v 2006 kunniakasta 80-vuotisjuhlavuotta! Tästä syystä kilpailukalenteriin onkin merkitty ja SRL:lta anottu TRS 80 v juhlakilpailuja. Tarkoitus on järjestää upeat kilpailut sekä kisaajille että yleisölle.

Juhlavuoden kunniaksi järjestämme myös useita seurakilpailuita. Serurakilpailut ovat avoinna kaikille SRL:n jäsenille, mutta TRS:n jäsenille on alkamassa myös oma juhlasarja - KaamosCup.

Käy kurkkaamassa alustavaa kisakalenteria täällä Päivämäärät tuskin muuttuvat, joten oletpa kilpailija, talkoolainen tai kisoja katsomaan haluava, niin laita ne jo omaankin kalenteriisi!