Kouluratsastajille menestystä arvokisoissa

23.8.2005

Tampereen Ratsastusseuran kouluratsastajat ovat jälleen keränneet mainetta ja mammonaa arvokisoissa.

Viikonloppuna eli 20.-21.8.2005 ratsastettiin Helsingissä kouluratsastuksen joukkue sm-kisat. Tampereen Ratsastusseuran joukkue sijoittui kahdeksanneksi ja joukkueeseen kuuluivat Kati Pohjanheimo - Wapita, Emma Tuominen - Tenson ja Kati Tervonen - Arabella. Kaikki kisojen tulokset löydät Kipasta.

Junioreden kouluratsastuksen sm-kisoissa Lappeenrannassa 16-17.7.2005 Emma Tuominen-Tenson sai hopeaa. Lappeenrannan kisatulokset löydät myös Kipasta.

NBC- (ent. PM-) kilpailuissa Tanskassa kesä-heinäkuun vaihteessa Suomen juniorijoukkue sai pronssia, paras suomalainen juniorikouluratsastaja oli TRS:n Emma Tuominen.

Oikein paljon onnea koko koulujoukkueelle ja saavutuksille, niin joukkue kuin henkilökohtaisella tasolla!