Piet Nibbelink Korpilahdella

29.6.2005

Keski-Suomen Hevostaitoyhdistys järjestää Korpilahdella Piet Nibbelinkin kurssin 18.-20.7.2005.

Piet Nibbelink on hollantilainen hevostaitokouluttaja, ”Dancing With Horses” –kirjastaan Suomessakin tunnetun Klaus Ferdinand Hempflingin oppilas ja Centered Riding ohjaaja.

Pietin kursseilta on haettu apua mm. sulkeutuneiden, jännittyneiden ja ihmisen yli kävelevien hevosten kanssa toimimiseen. Kun ihminen oppii säätelemään energiatasoaan sekä tiedostamaan omat liikkeensä, yhteistyö hevosen kanssa helpottuu. Piet haluaa opettaa ihmisiä löytämään ilon yhteistyöstä hevosen kanssa olemalla sille hyvä johtaja.

Kurssilla hevosten kanssa työskennellään neliön muotoisessa picadero –aitauksessa pääosin maasta käsin. Piet paneutuu erikseen ja henkilökohtaisesti jokaisen hevosekon tilanteeseen sekä suhteen ongelmakohtiin. Hevosten kanssa osallistuvat saavat keskustella kurssin aikana Pietin kanssa luottamuksellisessa ilmapiirissä. Opetuskieli on englanti.

Kurssihinnat:

Kuunteluoppilaat: koko kurssi 60 euroa, yksittäiset päivät 25 euroa/pvä. Keski-Suomen Hevostaitoyhdistyksen jäsenale -5€/päivä
Oppilaita ei oteta kesken kurssin, eli 1. päivä pakollinen kaikille.

Hevosen kanssa: 350 €, Hetan jäsenille 320 € (hinnat sis. varausmaksun 50 €).

Kurssille otetaan 6 oppilasta hevosen kanssa.

Ilmoittautuminen:

Hetan rahastonhoitaja Heli Hautanen puh. 050-505 3197 / heli.hautanen@kolumbus.fi

Kurssin varausmaksu 10€ (kuunteluoppilaat)/50€ (hevosen kanssa) maksetaan 5.7. mennessä Hetan tilille: 516602-227519,VIITENUMERO 453. Varausmaksua ei palauteta.

Kurssipaikalla edullinen lounas sekä kahvitarjoilua

Majoittuminen, ruokailut:

HHH Ranch / Ane Mäkinen puh. 040-756 0563 / annemaria.makinen@saunalahti.fi