Ilmottautumiskäytäntö kilpailuihin muuttuu 1.1.2005

9.2.2005

Kaikkien ratsukoiden tulee ilmottautua kansallisiin ja alueellisiin kilpailuihin KIPAn kautta ja luvat on maksettava vähintään kolme viikkoa ennen ilmottautumista.

Kaikkien ratsukoiden tulee ilmoittautua kansallisiin ja alueellisiin kilpailuihin KIPAn kautta. Jotta ilmoittautuminen onnistuisi, kilpailulupien/ vuosimaksujen tiedot täytyy näkyä KIPAssa. Luvat on maksettava vähintään 3 viikkoa ennen ilmoittautumista viitettä käyttäen. Tällä varmistetaan se, että maksut löytyvät KIPAsta. Vuoden 2004 lisensseillä voidaan kilpailla 15.2.2005 asti.

Ratsastaja
käyttää ilmoittautuessaan omaa jäsennumeroaan, joka on merkitty jäsenkortin kääntöpuolelle. Jos ilmoittautuminen epäonnistuu, ota kansallisten kilpailujen osalta yhteyttä liittoon ja aluekilpailujen osalta aluesihteeriin.

Hevosilla ja poneilla käytetään Suomen Hippoksen rekisterinumeroa. Jos hevosesi tietoja ei löydy KIPAsta vaikka sillä on Hippoksen rekisterinumero (esim. osa suomenhevosista ja lämminverisistä ravihevosista), pyydä aluesihteeriltä (tai kansallisten kisojen osalta liiton toimistosta) pankkisiirto vuosimaksua varten. Maksa vuosimaksu ja toimita pankkisiirron takaosa liiton toimistoon vähintään 3 viikkoa ennen ilmoittautumista, jotta ehdimme päivittämään tiedot KIPAan.

Lisätietoa kilpailuluvista sekä muista kilpailuihin liittyvistä asioista löydätte Suomen Ratsastajainliiton kotisivuilta osoitteesta www.ratsastus.fi kohdasta kilpailutoiminta sekä täältä.

Jos teillä on kysyttävää luvista tai muista jäsenyyteen liittyvistä asioista, ottakaapa yhteyttä.

Menestyksekästä kisakautta toivottelee

Susanna Lumio p. 040 7057041 (iltaisin)