Esteratsastuksen aluevalmennukset Hämeessa keväällä 2005

20.1.2005

Nyt on jälleen aika hakeutua esteratsastuksen aluevalmennukseen vuodelle 2005. Hämeen aluevalmentajana toimii Henrik Ehrnrooth ja kevään valmennuspäivät on päätettyinä.

Esteratsastuksen aluevalmentajana Hämeen alueella toimii Henrik Ehrnrooth.

Alkuvuoden valmennuspäivämäärät ja paikat:

12.-13.2.       Tanila ja Ruovesi

12.-13.3.       Tanila ja Ruovesi

18.6.              Ypäjä (Derbykenttä)

Syksyn päivämääriä ei ole vielä päätetty.

Valmennukset on tarkoitus pitää 4-5 ryhmälle, 4-5 ratsukkoa/ryhmä. Valmennusryhmiin hakeneille ilmoitetaan tarkemmat hintatiedot.

Aluevalmennukset ovat valmennuksia, joihin saavat osallistua aluevalmennusrenkaan jäsenet, sekä A- ja B-renkaiden jäsenet. Aluevalmentaja valitsee aluerenkaan ratsastajista, jotka on katsastettu valmennustilaisuuksissa. Seuraavissa aluevalmennuksissa Henkka katsastaa uusia ratsukoita, joten niihin osallistumalla on mahdollista päästä mukaan valmennusrenkaaseen. Renkaaseen voivat päästä niin poni- ja junioriratsastajat, nuoret kuin senioritkin. Renkaan jäseniltä odotetaan sitoutumista valmentautumiseen. Valmennushinnat ovat heille edullisemmat. Niistä ratsastajista, jotka eivät katsastuksessa pääse mukaan renkaaseen, kootaan varalla olijoiden lista. Valmennusryhmien ylimääräiset paikat täytetään tältä listalta.

Hakemukset aluevalmennuksiin vapaamuotoisella hakemuksella Kari Haimille sähköpostitse, kari.haimi@hevosopisto.fi. Hakemuksessa tulee kertoa oma taso, kilpailusuoritukset ja tavoitteet. Tiedustelut Kari Haimi (040-8607 602)

Tervetuloa!