Niihaman tilojen käyttö ja varaaminen. HUOM! Uusi varausnumero!!!! 040-549 2647

13.1.2005

Muistattehan, että Niihaman tilat pitää varata etukäteen, myös siinä tapauksessa kun ratsukko edustaa TRS:aa ja omaa A-kilpailuluvan.

Kaikki Niihaman tilat, eli pieni ja iso maneesi sekä puffatilat, pitää varata etukäteen seuran sihteeriltä tuplabuukkausten välttämiseksi. Myös TRS:aa edustavien A-kilpailuluvan haltijoiden tulee tehdä varaus. Ison maneesin varaaminen koskee myös Niihaman yksityishevosten omistajia, jotta näiltä päällekkäisyysbuukkauksilta vältytään. Luonnollisesti jos iso maneesi on tyhjä, eikä kukaan ole tulossa ratsastamaan sinne, niin Niihaman yksityishevosten omistajien ei tarvitse tehdä varausta.

Muistattehan, että Niihaman käyttö on kaikille maksullista paitsi Niihamassa majaileville yksityishevosille sekä sunnuntaisin Tampereen Ratsastusseuraa edustaville ratsukoille, oli sitten kyse seura-, alue- tai kansallisen tason ratsastajista. Niihaman käyttö on maksutonta kaikkina aikoina vain Tampereen Ratsastusseuran, A-kilpailuluvan omaaville, edustusratsukoille. Eli vaikka kuuluisitkin seuraan ja omaisit A-luvan mutta et edusta TRS:aa, niin silloin maksat normaalin TRS maksun kaikkina aikoina, sunnuntaisin siis kaikille maksutonta maneesiaikaa.

Tampereen Ratsastusseura toivottaa kaikille oikein hyvää kilpailukautta vuodelle 2005 seuraan katsomatta, ja toivottaa kaikki tervetulleiksi Niihamaan harjoittelemaan.