Koulutusviikonloppu Ypäjällä 8.-9.1.2005

10.12.2004

Oletko kiinnostunut kilpailujen järjestämisestä, ratamestarin tehtävistä, kilpailujärjestelmän eli Kipan käyttämisestä, tiedottamisesta tai kilpailuissa kuuluttamisesta?

Alue järjestää koulutusviikonlopun Ypäjällä 8.-9.1.2005, jossa on tarjolla koulutusta edellämainituista asioista. Tampereen Ratsastusseura on peristeisesti maksanut koulutuksen halukkaille sillä edellytyksellä, että kouluttautunut henkilö on jatkossa käytettävissä seuran järjestämissä kisoissa.

Nyt on siis mahdollisuus saada tehopaketti tietoa viikonlopun aikana. Viikonlopun ohjelmaa ei ole vielä lyöty lukkoon mutta mahdollista on osallistua jopa kahtee koulutukseen viikonlopun aikana. Ilmoittautuminen on viimeistään 20.12 mennessä, joten nyt kaikki halukkaat ilmoittautukaa Anskulle, hän ilmoittaa kaikki terssiläiset yhdellä kertaa. Muutamia halukkaita jo siis on, joten älä huoli, mukana on mukava terssipoppoo, johon mahtuu vielä mukaan!

Lisätietoja ja ilm. Anskulle 044-070 7377