Oletko kiinnostunut Hokki-lehden toimitussihteerin tai päätoimittajan pestistä?

25.11.2004

Tampereen Ratsastusseuran jäsenlehti, Hokki, ilmestyy neljästi vuodessa ja painosmäärä on noin 800kpl. Hokki-lehden nykyinen toimitus on uusien haasteiden edessä ja siksi onkin aika hakea uutta verta riveihin, jotta siirtymävaiheesta saadaan mahdollisimman kivuton.

Oletko kiinnostunut jäsenlehden taittamisesta, juttujen kirjoittamisesta tai valokuvaamisesta? Oletko kiinnostunut tekemään entistä parempaa Tampereen Ratsastusseuran jäsenlehteä, Hokkia?

Hokki ilmestyy neljästi vuodessa ja painosmäärä on noin 800kpl. Lehti postitetaan kaikille jäsenille sekä yhteistyökumppaneille. Lehden taitto on tehty PageMakerillä mutta toki sitä voi taittaa myös jollain muullakin taitto-ohjelmalla.

Toimitussihteerin tehtävänä on taittaa lehti ja hoitaa se painoon esim. cd:llä. Toivottavaa on, että kyseiseltä henkilöltä löytyy joko olemassa oleva valokuva-arkisto tai mahdollisuus käyttää jotain kuva-arkistoa esim. netistä. Taittamista helpottaa kotona oleva nettiyhteys mutta lehteä on mahdollista taittaa myös Niihamassa, seuran koneella ja seuran nettiyhteydellä.

Päätoimittajan tehtävänä on hoitaa lehden aineisto toimitussihteerille, olla yhteydessä yhteystyökumppaneihin ilmoitusten osalta sekä huolehtia siitä, että lehdessä on luettavaa. Päätoimittaja myös vastaa lehden sisällöstä, lukuunottamatta kirjoittajien mielipiteitä. Päätoimittajana voi olla kuka vaan, joka on kiinnostunut lehtien toimittamisesta. Toivottavaa on, että kyseinen henkilö olisi aktiivisesti mukana seuran toiminnassa ja kirjoittaisi myös itse juttuja lehteen.

Jos kiinnoistuit, ota yhteyttä Minna Harmaalaan tai Stiina Pasaseen (+46-70-7330475 iltaisin klo 18 jälkeen) ja kysy lisää.