Sivujen päivityksestä

29.9.2004

Seuran sivuja päivittää vastaisuudessakin Stiina, joka tällä hetkellä on Ruotsissa töissä. Jos sinulla on uutisia tai tiedotteita, jotka haluat sivuille, lähetä tekstiviesti tai sähköpostia mutta älä soita.

Kaikille pikku tiedote koskien seuran sivujen päivittämistä. Päivittämistä varten tunnukset ovat Stiinalla, Anskulla ja seuran sihteerillä Anterolla, joista toistaiseksi Stiina on ainoa, joka päivän mittaa ehtii nopeasti jutut ja tiedotteet sivuille lisäämään. Joten laittakaa joko tekstiviestiä, sähköpostia tai palautetta kaavakkeen kautta ja Stiina lisäilee niitä sitä mukaa sivuille. Mutta kaino pyyntö on, että älkää soittako, sillä Stiina on tällä hetkellä Ruotissa töissä eikä vastaa omaa puhelimeen.