Kenttäkilpailut Ruoveden Ruhalassa

25.8.2004

Tulevana viikonloppuna ratsastetaan kenttäratsastuksen alue- ja kansallinen kilpailu Ruovedellä. Samassa kisassa ratkaistaan Hämeen alueen kenttämestaruus sekä ponien Pohjoismaiden Mestaruus. Tervetuloa seuraamaan kisoja

Tampereen Ratsastusseura järjestää tulevan viikonloppuna kenttäkilpailut Ruoveden Ruhalassa. Lauantaina ratsastetaan harraste- ja tutustumisluokat, jossa samalla ratkotaan Hämeen alueen kenttämestaruus. Lauantaina on myös ponien Pohjoismaiden Mestaruuskisan koulu- ja esteratsastuosuus.

Sunnuntaina on vuorossa kansallisen tason luokat sekä ponien Pohjoismaiden Mestaruuskisan maasto-osuus. Tervetuloa seuraamaan kilpailuja Ruoveden Ruhalaan. Paikalla on hyvin varustettu puffetti.

Kutsu löytyy täältä