Mainostaminen

Ratsastuksen kanssa huipulle - tule menestymään mukanamme!

Tampereen Ratsastusseura ry
Tampereen Ratsastusseura on toiminut Tampereella jo vuodesta 1926 ja on tällä hetkellä Suomen suurimpia ratsastusseuroja. Jäsenmäärämme on noin 1000 jäsentä ja olemme yksi Suomen suurimmista kilpailunjärjestäjistä.

Tampereen Ratsastusseura on yleishyödyllinen ja voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka kaikki tuotto käytetään seuratoimintaan. Tampereen Ratsastuskeskus, jonka tiloja kunnostetaan ja kehitetään jatkuvasti, mahdollistaa vapaa-ajan hevosharrastuksen sekä tavoitteellisen harjoittelun sadoille pirkanmaalaisille.

Tampereen Ratsastusseuran jäsenistöön ja vaikutuspiiriin kuuluu harrastajia ja ammattilaisia sekä kotijoukkoja laidasta laitaan. 10-vuotias keppihevoskerholainen ja murrosikäinen kilparatsastajan alku vanhempineen ovat mukana toiminnassa yhtä lailla kuin ratsastusta terveysliikuntana ratsastuskoulussa muutaman kerran viikossa harrastava keski-ikäinen miesjohtaja, tallille rentoutumaan ja tyttären hevosta hoitamaan tuleva äiti, hevosen omistava ja harrastemielessä valmentautuva nuori aikuinen kuin kilpaileva ammattiratsastaja ja ratsastuksenopettajakin.

Toiminta
Tampereen Ratsastuskeskuksessa käy päivittäin noin 100 ihmistä ratsastamassa ratsastuskoulun tunneilla ja valmennuksissa, sekä seuraamassa tunteja. Kilpailuissa osallistujien määrä monikertaistuu. Tampereen Ratsastusseura järjestää kilpailuja vuonna 2017 noin 16.

Tiesitkö tätä ratsastuksesta?
Kattojärjestö Suomen Ratsastajainliitto kuuluu kymmenen suurimman lajiliiton joukkoon Suomessa.
Ratsastus on nopeasti kasvava laji ja sillä on suuri noin 160.000 ihmisen harrastajajoukko. Se on profiloitunut erityisesti tyttöjen ja naisten lajiksi ja 10-18 -vuotiaista tytöistä joka viides ratsastaa ja myös aikuisten liikuntaharrastuksissa ratsastus kuuluu 20 suosituimman joukkoon.

Ratsastus on myös kymmenenneksi suosituin urheilulaji, jota seurataan kilpailuissa paikan päällä.

Haluathan sinäkin olla mukana ja luodan oman menestystarinasi kasvavan ja kiinnostavan lajin kanssa?

Miten minä ja yritykseni voimme näkyä Tampereen Ratsastusseuran kautta?
- Laitamainokset Tampereen Ratsastuskeskuksen isossa maneesissa ja ulkokentällä
- Mainoseste yrityksesi väreissä ja logolla varustettuna
- Nimikkoluokat ja myyntipaikat TRS:n järjestämissä tapahtumissa ja kilpailuissa
- Mainosbannerit TRS:n internetsivuilla
- Mainos TRS:n seuralehdessä NettiHokissa
- Yhteistyö, joka palvelee Sinun yritystäsi parhaiten

Ota yhteyttä ja kysy lisää, löydämme varmasti juuri Sinulle sopivan yhteistyömuodon!

Nelli Eskola

nelli.eskola@gmail.com

Kilpailumaneesi
Ulkokenttä

Aito Säästöpankin uusi sponsorieste käytössä ensi kertaa kansallisissa estekilpailuissa 28.10.2013

Hallahuhta

Kotimainen estekalusto on turvallinen ja toimiva

Hallahuhta valmistaa kaiken este- ja kouluratsastuksessa tarvittavan kaluston tarpeittesi mukaan. Meiltä saat myös aitaustolpat. Voit valita mieleisesi esteet valikoimastamme tai teettää juuri sen värisen ja muotoisen esteen kuin haluat. Halutessasi toimitamme esteet kotiovellesi asti. Itse ikämme ratsastaneina tunnemme ratsukoiden tarpeet, ja tiedämme kuinka tärkeää kaluston laatu, toimivuus ja turvallisuus on sekä ratsastajalle että hevoselle.