Horze KaamosCupin finaalit

Anni Kallio
10.2.2014

Talvikauden viimeinen drive-in -kilpailu ratsastettiin sunnuntaina 9.2.2014 Tampereen Ratsastuskeskuksessa

Horze KaamosCupin ja Horze MiniCupin finaalit keräsivät mukavan kokoisen osallistujajoukon, kun finaaleihin kvaalautuneet ratsukot kilpailivat hienoista Cup-palkinnoista.

Horze MiniCupin finaalikorkeudet olivat 70 cm ja 80 cm ja arvosteluna sarjan hengen mukaisesti taitoarvostelu. Taitotuomarina toimi Carl-Harry Frey. Parhaat taitopisteet keräsi Lempäälän Ratsastusseuran Sofia Saarinen ponillaan Hazelberg's Wayard. Toiseksi ratsasti Porin Ratsastajien Inka Rautio - Desiree ja kolmanneksi Tampereen Ratsastusseuran Iina Rantanen - Oscar II.

Horze KaamosCupissa finaalin korkeudet olivat välillä 90-120 cm. Myös tässä finaalissa arvosteluna oli taitoarvostelu. Horze KaamosCupin voittoon ratsasti Tampereen Ratsastusseuran Jose Bernardes ja Bernhard. Jose sai voitostaan 300 euron lahjakortin Ylöjärven Horzen myymälään. Myös KaamosCupin toinen sija tuli Tampereelle, kun TRS:n Mira Rantanen ja Chick kiersivät radan tyylillä ja taidolla. Kolmas sija KaamosCupissa meni Porin Ratsastajien ratsukolle Emilia Korpela - Eldehna.

Tampereen Ratsastusseura kiittää kaikkia Horze KaamosCupiin osallistuneita ratsastajia, heidän huoltojoukkojaan ja yleisöä. Erityiskiitos hienosta yhteistyöstä Horzelle!

Hyvää alkavaa kevättä ja onnea ja menestystä kilpailukaudelle 2014!