Vanha uutispalsta

TRS:n syyskokous (24.11.2011)
Syyskokouksessa torstaina 24.11.2011 palkittiin vuoden 2011 TRS-mestarit sekä päätettiin ensi vuoden raameista ja valittiin uusi puheenjohtaja ja hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle.
Tänään sunnuntaina 20.11. kilpailtiin Tampereen ratsastuskeskuksessa syksyn toinen drive-in-seuraestekilpailu ja KaamosCup 2011 sponsored by Marja's Horse Shop -osakilpailu. Luokkien tulokset julkaistu!
TRS:n Joona Mickelsson ja Solomonas ox osallistuvat matkaratsastuksen nuorten MM-kisoihin Arabiemiraateissa joulukuussa.
Ponien hallimestaruudet hypättiin 4.-6.11. järjestetyn Ypäjä Winter Show'n yhteydessä.
Talven drive-in-estekilpailukausi ja KaamosCup sponsored by Marja's Horse Shop polkaistiin käyntiin sunnuntaina 30.10.2011 Tampereen Ratsastuskeskuksessa 193 lähdön voimin. Kiitokset osallistujille, toimihenkilöille ja sponsorille!
TRS:n estejoukkueet kahmivat menestystä kahtena viikonloppuna peräkkäin! Tampereelle tuotiin hopeaa niin Ypäjän hallijoukkuemestaruuksista kuin Lahden Hämeen alueen seurajoukkuemestaruuksistakin!
11.4.2011 pidetyn kevätkokouksen jatkokokous järjestetään keskiviikkona 28.9.2011 klo 18.
Lokakuussa järjestetään henkisen valmennuksen kurssi Horseforten asiakkaille ja TRS:n jäsenille!
Seuravalmennettaville järjestetään istuntakurssi 8.10. Paikkoja on rajoitetusti! Kouluvalmennuksen toinen valmennuskerta siirtyy.
Suomen Ratsastajainliiton Hämeen alue ja alueen ratsastusseurat järjestävät yhteismatkan Tallinnaan kansainväliseen ratsastuskilpailuun 7. - 9.10.2011 Mukaan pääsee ilmoittautumisjärjestyksessä 50 nopeinta! Älä jää porukasta!
Syyskuun ensimmäisenä viikonloppuna Tampereen Ratsastuskeskuksen valtaavat lännenratsukot, kun ratsastuskeskuksessa kilpaillaan SM-mitaleista!
TRS:n Anna-Julia Kontio voitti lauantaina GP-sarjan ja sunnuntaina Volkswagen Leading Rider -kilpailun.
TRS:n Joona Mickelsson ratsasti matkaratsastuksen SM-kilpailussa Jämsänkoskella hopealle!
Seurakouluvalmennukseen tuli huikea määrä ilmoittautuneita ja valmennus starttaa keskiviikkona 7.9. viiden ryhmän voimin. Aikataulu ja ryhmäjako julkaistu!
Ensimmäinen estevalmennus keskiviikkona 24.8.2011 ja kouluvalmennus keskiviikkona 7.9.2011 Tampereen Ratsastuskeskuksessa. Valmennustilaisuudet ovat kaikille avoimia, joten hyödynnä mahdollisuus istua kuunteluoppilaana.
TRS:n este- ja koulumestaruudet ratsastettiin Tampereen Ratsastuskeskuksessa 27.-28.8.2011. Tulokset sekä lauantain koulu- että sunnuntain estemestaruuksista on julkaistu!
Tampereen Ratsastuskeskuksessa kilpaillaan aluetason koulu- ja esteratsastuskilpailut 20.-21.8.2011. Molempina päivinä aloitetaan klo 9. Tervetuloa talkoilemaan ja seuraamaan kilpailua!
TRS järjestää seuravalmennusta koulu- ja esteratsastuksessa myös talvikaudella 2011-2012. Estevalmennukset alkavat 24.8. ja kouluvalmennukset 7.9. Voit kysellä vielä peruutus- ja hajapaikkoja.
TRS:n jäsentallilla Aitoniemessä kilpaillaan 14.8.2011 kouluratsastuksen harjoituskilpailu.
RSS ATOM