Vanha uutispalsta

Ajankohtaista

Tampereen Ratsastusseuran mestaruudet ratkotiin syyskuun 18.-19. päivä Niihamassa. Mitalistit ovat nyt selvillä ja kouluosuuden tulokset löydät kipasta.
Viikolla 47, koko viikon, joka ilta ma 15.11- pe 19.11, klo 16.30 - 20.30 on TULLAAN TUTUIKSI - kahvit katettuna Kahviossa. TRS esittelee toimintaansa ja vastailee kysymyksiin Käy ennen tuntiasi tai poikkea sen jälkeen. Pannu kuumana, nuoremmille limpparia ja kaikille pullaa!
Pyhäinpäiväviikonloppuna ratsastettiin Tampereen Ratsastuskeskuksessa, Niihamassa, Lemmikkitalo-Reporanka alue- ja kansalliset esteratsastuskilpailut.
TRS:n kilpailujaosto järjestää kaikille kisojen järjestämisestä kiinnostuneille suunnittelupalaverin Niihaman ison maneesin kahviossa TÄNÄÄN tiistaina 26.10.2004 klo 17.45.
TRS:n sääntömääräinen syyskokous pidetään maanantaina 22.11. klo 18 Niihaman ison maneesin kahviossa.
Lisäys Hokissa olleeseen mitalistit -juttuun. Tampereen Ratsastusseuraa edustava Tommi Blom ja Aloube voittivat esteratsastuksen nuorten luokassa SM-pronssia. Hyvä Tommi!
Kohta kahdeksansadan terssiläisen jäsentietojen ylläpitäminen vaatii sananmukaisesti verta, hikeä ja kyyneliä, mutta on - ah niin palkitsevaa!!!
Tampereen Ratsastusseura ry:n omistuksessa olevan kiinteistön, Tampereen Ratsastuskeskuksen eli Niihaman, vuokrasopimus on kilpailutettu kesän aikana ja nyt vuokralainen on valittu.
Seuran sivuja päivittää vastaisuudessakin Stiina, joka tällä hetkellä on Ruotsissa töissä. Jos sinulla on uutisia tai tiedotteita, jotka haluat sivuille, lähetä tekstiviesti tai sähköpostia mutta älä soita.
Anna-Julia Kontio ratsasti kaksoisvoittoon viime viikonloppuna poneillaan Rascal ja Jessy.
Emma Tuominen ja Tenson voittivat viime viikonloppuna (4.9) Tuomarinkylässä kouluratsastuksen Juniori Cupin.
Kulkaan Matilda voitti lauantaina Laakson ratsastusstadionilla päättyneen nuorten oman Equality Line Grand Prix –esteratsastussarjan hevosellaan Jalinka.
Viime viikonloppuna kilpailtiin Ruovedellä niin alue- kuin kansallinen kenttäkilpailu sekä ponien Pohjoismaiden Mestaruus. Tulokset Kipassa.
Tulevana viikonloppuna ratsastetaan kenttäratsastuksen alue- ja kansallinen kilpailu Ruovedellä. Samassa kisassa ratkaistaan Hämeen alueen kenttämestaruus sekä ponien Pohjoismaiden Mestaruus. Tervetuloa seuraamaan kisoja
Eläinlääkäri Helena Kaukisen luento 'Hevosen lääkitys: tuotantoeläin kilpaurheilijana' Tampereen Ratsastuskeskuksessa Niihamassa maanantaina 4. lokakuuta klo 18.30.
Tampereen Ratsastusseuraa edustavat ratsastajat Anna-Julia Kontio sekä Maiju Mallat ovat kartuttaneet mitalisaalistaan esteratsastuksen Suomen Mestaruuskisoissa.
Tampereen Ratsastuuseuraa edustava Anna-Julia Kontio on voittanut esteratsastuksen Pohjoismaiden Mestaruuskilpailuissa pronssia ponillaan Rascal. Toinen menestyksekäs TRS-mitalisti on Matilda Kulkas, joka voitti esteratsastuksen junioreiden Suomen Mestaruus pronssia.
Tervetuloa seuraamaan elokuun 15. päivä alkaen klo 9.00 kansallista esteratsastuskilpailua Tampereen Ratsastuskeskukseen Niihamaan.
Tervetuloa kaikki junnuikäiset ja vähän vanhemmatkin, suunnittelemaan TRS-päivää Niihaman ison maneesin puffaan, keskiviikkona 21.7.2004 klo 19.00 alkaen.
TRS:n Nuorisojaosto järjestää 14.-15.5. Niihamassa Nuori Suomi -ohjaajakurssin. Kurssilla kouluttajana Päivi Anttila.
RSS ATOM