Vanha uutispalsta

Ajankohtaista

Seuran valmennus- ja koulutusjaosto on tehnyt päätöksenä kilpailuavustuksista, stipendeistä ja kannustuksista.
Tampereen Ratsastusseuran kilpailujaoston kokous on Niihaman ison maneesin kahviossa keskiviikkona 20.4.2005 klo 18.00.
TRS:n western-jaostolla on nyt käytössään uudet www-sivut. Sivut ovat vielä toistaiseksi hiukan keskeneräiset, mutta päivittyvät pikkuhiljaa.
Kaikkien ratsukoiden tulee ilmottautua kansallisiin ja alueellisiin kilpailuihin KIPAn kautta ja luvat on maksettava vähintään kolme viikkoa ennen ilmottautumista.
MATKARATSASTUKSEN VALMENNUSTILAISUUS la 2.4.2005 Lempäälässä, Hepolammin Ratsutilalla
Tampereen Ratsastusseuraa edustavat ratsukot ovat keränneet niin valiomerkkejä kuin rankingpisteitä kuluneelta kaudelta.
TRS:n kevätkokous pidetään torstaina, maaliskuun 17. päivä klo 18.00 alkaen Niihaman ison maneesin kahviossa.
Nyt on jälleen aika hakeutua esteratsastuksen aluevalmennukseen vuodelle 2005. Hämeen aluevalmentajana toimii Henrik Ehrnrooth ja kevään valmennuspäivät on päätettyinä.
Tervetuloa matkaratsastuksen valmennustilaisuuteen Lempäälään, Hepolammin ratsutilalle lauantaina 5.2.2005 klo 10.00 alkaen. Tervetuloa myös matkaratsastuksen aluekilpailuun su 6.2.2005
Muistattehan, että Niihaman tilat pitää varata etukäteen, myös siinä tapauksessa kun ratsukko edustaa TRS:aa ja omaa A-kilpailuluvan.
Sivuja päivitetty (13.1.2005)
Seuran sivuja on päivitetty mm. hallituksen yhteystietojen osalta. Päivitystä tullaan tekemään säännöllisesti mutta alkuvuosi on aina kiireisintä aikaa kun muutoksia on tehtävä koko uuden vuoden varalle.
Tampereen Seudun Koirakerho ry järjestää hyväntekeväisyystapahtuman Niihamassa sunnuntaina 16.1.2005. Tervetuloa!
Tammikuun viimeinen sunnuntai, eli 30.1.2005 järjestettävien Drive-In kisojen tuotto menee lyhentämättönä Aasian katastrofin tukemiseen.
Joulukuun Hokissa haettiin Minnalle jatkajaa ja useat innokkaat ilmoittivat halukkuutensa. Tampereen Ratsastusseuran hallitus vahvisti 28.12.2004 uuden toimitussihteerin.
Tampereen Ratsastusseura ry. toivottaa jäsenilleen, heidän perheilleen sekä yhteystyökumppaneilleen menestystä vuodelle 2005.
Tervetuloa Tampereen Ratsastusseuran, Niihaman tallitoimikunnan ja Ruoveden Ratsutallin järjestämään pikkujoulujuhlaan, lauantaina 18.12.2004 klo 16.00 alkaen. Paikkana Tampereen Ratsastuskeskus Niihama.
Oletko kiinnostunut kilpailujen järjestämisestä, ratamestarin tehtävistä, kilpailujärjestelmän eli Kipan käyttämisestä, tiedottamisesta tai kilpailuissa kuuluttamisesta?
Jo perinteiseksi tulleet Hämeen alueen järjestämät sääntökoulutukset järjestetään vanhaan tuttuun tapaan Hollolassa (Messilä) ja Tampereella (Niihama).
Portugalilainen kouluratsastaja ja kouluttaja António do Vale on tulossa tulevana viikonloppuna, eli 17.-19.12, pitämään valmennusta Tampereelle. Paikkana on Tampereen Ratsastuskeskus Niihama, Wääksyn Ratsastuskeskus sekä Tottijärvi. AIKATAULUT PÄIVITETTY 13.12.2005
Tampereen Ratsastusseuran jäsenlehti, Hokki, ilmestyy neljästi vuodessa ja painosmäärä on noin 800kpl. Hokki-lehden nykyinen toimitus on uusien haasteiden edessä ja siksi onkin aika hakea uutta verta riveihin, jotta siirtymävaiheesta saadaan mahdollisimman kivuton.
RSS ATOM