Vanha uutispalsta

NiihamaCup (10.3.2006)
Sunnuntaina 12.3 alkoi Tampereen Ratsastuskeskuksen 10v CUP, NiihamaCup. Se ratsastetaan erikseen kouluratsastuksessa ja erikseen esteratsastuksessa. Kussakin osakilpailussa on erikseen NiihamaCup -luokka.
TRS:n sääntömääräinen kevätkokous pidetiin to 16.3.2006 klo 18 Niihaman isossa kahviossa.
Muistattehan, että Hämeen Riimu ilmestyy nyt vain netissä. Sivuilla tärkeitä kisainfoja sekä hienoja artikkeleita. TRS:n jäsenistä haastatteluja on ainakin Lauri Pajunojasta, Helena Saljasta sekä Tuija Rosenqvististä.
Laura Arola teki hienoa jälkeä ratsastaessaan kaikissa viidessä KaamosCupin osakilpailussa ja saadessaan kaikista maksimipisteet. Voitto tuli pistemäärällä 11.
Seuran jäsenrekisterin uusien jäsenien osoitetiedoissa on jotain kummallista ja uusia jäseniä pyydetään ottamaan yhteyttä jäsensihteeriin jos uusin Hokki ei ole ilmestynyt helmikuun loppuun mennessä.
Joulukuun Hokissa julkistettiin piirustuskilpailu Tampereen Ratsastusseuran 80-juhlavuoden kunniaksi. Sarjoja on neljä ja luvassa mahtavat palkinnot. Kilpailuaikaa on vielä helmikuun loppuu, joten nyt kynät ja siveltimet sauhuamaan.
Kaikki lännenratsastuksesta kiinnostuneet ovat tervetulleita sääntökoulutukseen 28.1.2006 klo 9.30 Hovin Ratsutilalle, Vesilahteen.
Tampereen Ratsastusseuran juhlavuoden kunniaksi on päätetty hankkia seuratakkeja. Seuran jäsenet sekä heidän perheensä voivat ostaa takkeja nettohintaan Ratsukellarista.
Tampereen Ratsastusseuran jäsensihteeri, Susanna Lumio, on jäänyt äitiyslomalle. Susua tuuraan nyt ainakin tämän vuoden Marja-Leena Äijö.
Jäsenmaksu 2006 (9.12.2005)
Vuoden viimeinen HOKKI on juuri laitettu postiin. Sen mukana on myös lomake jäsenmaksun maksamiseksi. Jäsenmaksu on maksettava viimeistään joulukuun aikana!
Jälleen on aika katsoa vuotta 2005 ja täyttää kilpailuavustushakemus joko sähköisesti tai Hokista. Hakemusten pitää olla perillä viimeistään 20.01.2006. Paperiversio osoitetaan V&K:lle ja osoitehan on se tuttu Niihaman osoite.
Syyskokous valitsi pitkän linjan hevosmiehen ja yritysjohtajan TRS:n uudeksi puheenjohtajaksi. TAPIO RAUTAKUNNAS on ollut tämän vuoden hallituksen jäsenenä ja tuntee seuran siten varsin hyvin.
Tampereen Ratsastusseuran matkaratsastajat Rita Hellsten (16v.) ja Sonja Halme (13v.) ovat ratsastaneet viime aikoina niin hienoja suorituksia, että SRL palkitsi Ritan vuoden junnuna ja Sonja hyvänä kakkosena.
TULTIIN TUTUIKSI ! (14.11.2005)
Viimevuotiseen tapaan järjesti TRS:n hallitus kahvittelun ison maneesin viikkoa ennen syyskokousta.
Talvikauden ensimmäinen Drive-In estekilpailu on nyt su 30.10 alkaen klo 10. TRS:n jäsenet kisaavat samalla myös TRS 80v juhlavuoden kunniaksi järjestettävässä KaamosCupissa
TRS:n sääntömääräinen syyskokous pidetään maanantaina 21.11 klo 18.00 alkaen Niihaman ison maneesin puffassa.
Anna-Julia Kontio voitti Jessyllä perjantaiaamuna kansainvälisessä Oslo Horse Show´ssa 115cm poniluokan.
Sonjuska Hämeen Riimun ensimmäinen Kuukauden Ratsastaja!
Kilpailijoiden tiedotuslehti - HÄMEEN RIIMU - joka on ilmestynyt viime vuosina neljä kertaa vuodessa, on nyt muuttunut nettilehdeksi. Toinenkin numero on nyt ilmestynyt. Lue ratsupoliisi Lauri Pajunojan haastattelu ja Hämeen alueen tuplakultajoukkueiden tunnelmista!
Susanna Lumion omistama ja Riitta Berglundin ratsastama Deep Sea Pearl, eli tuttavallisesti Essi, (i. Don Schufro ja ei. Midt-West Ibi-Light, kasvattaja Anne Niemi) oli Laatuarvostelun paras kouluhevonen 2005.
RSS ATOM