Tuloksia terssin sijoittuneista ratsukoista Savonlinnassa 6.-8.7.2007
Tuloksia TRS:n sijoittuneista ratsukoista Ypäjän kisoista 28.6.-1.7.2007
Tuloksia TRS:n sijoittuneista ratsukoista Muuramen kansallisista estekisoista 30.6.-1.7.2007
Suomen edustajat 28.6.-1.7.2007 Ypäjällä ratsastettaviin Baltian ja Pohjoismaiden mestaruuskilpailuihin valittu.
TRS:n ratsukoille sijoituksia Hamina Bastionissa sekä koulu- että esteratsastuksesta.
Kouluratsastusta (12.6.2007)
NBCH-kisoissa Kati Koisolle sijoitus ja paikka Hamina Bastioniin
Tällä hetkellä terssiläisiä on FEI:n rankinglistoilla neljä. Lajeina esteratsastus ja kenttäratsastus.
Useita TRS:n ratsukoita on nimetty Hamina Bastioniin 14.-17.6.2007!
TRS:n esteratsukot napsivat mukavasti sijoituksia Seinäjoen GP-kilpailuista 1.- 3.6.2007.
Aluekisamme tulokset lienevät palvelinruuhkassa, mutta saat ne näkyviin tästä.
TRS:n Ville Kulkas jatkoi vakuuttavasti viime vuoden ja alkuvuoden hyvää menestystään aloittamalla GP sarjan osakilpailun voitolla Turussa.
TRSn Kati Koiso / Wapita valittu NBCH-kisaan (Kouluratsastuksen Nordic Baltic Championships, Helsinki 8.-10.6.2007)
Pilatekseen jatko-kurssi on peruttu. Koitamme löytää paremman ajan syksylle! Myös uusi ns. alkeisryhmä pyritään järjestämään syksyllä. Lisätiedot V&K / Susu
Taas järjestetään perinteinen Paikat kuntoon -talkoopäivä Ratsastuskeskuksen alueella Niihamassa. Tule mukaan!
Osallistu koulutus- ja valmennusjaoston seuravalmennuskyselyyn, toukokuu on vielä vastausaikaa!
Peruskäsitteet nousivat jälleen kunniaan, kun Kiki Nyberg piti Hämeen kouluratsastajille aluevalmennusta Niihaman pikkumaneesissa 20. ja 21.4.
SRL:n liittokokous valitsi minut huimalla äänimäärällä SRL:n hallituksen jäseneksi seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi. Haluan kiittää kaikkia, jotka ovat kannustaneet ja kannattaneet minua.
Kiitokset toimihenkilöille, kilpailijoille ja katsojille.
TRS kevätkokous (21.3.2007)
TRS:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään to 29.3.2007 klo 18 Ratsastuskeskuksen kahviossa.
Tervetuloa nauttimaan ratsastuspilateksesta lauantaina 14.4.2007 kello 11-13. Paikkana Tampereen Ratsastuskeskuksen ison maneesin kahvio, Niihamankatu 18.