Vanha uutispalsta

Ajankohtaista

KaamosCup 2009 kilpailusarja käynnistyy. Sarja jakautuu MiniCupiin ja SatulaCupiin. SatulaCupin voittaja saa palkinnoksi Ratsukellarin lahjoittaman estesatulan.
TRS:n SYYSKOKOUS (13.11.2008)
TRS:n syyskokous pidetään to 27.11.2008 klo 18 alkaen Tampereen Ratsastuskeskuksen isossa maneesissa. Esityslistalla on sääntömääräiset asiat, talousarvio, toimintasuunnitelma ja hallituksen jäsenten valinta erovuoroisten tilalle. Kokouksessa käsitellään lisäksi lainanotto pohjaremontteja varten. Pohjaremontti on tarkoitus aloittaa ma 8.12. ja se kestänee viikon verran.
Aina perjantaihin 28.11. asti on isossa puffassa myytävänä erittäin edullisia ratsastushousuja! Poikkeuksellisesti on ostettavissa myös kahvia ja pullaa!!
Vuonna 2008 TRS:n tilaisuuksissa talkoissa olleiden henkilöiden Tattistilaisuus 22.10.2008. Tilaisuus on DriveIn tyylinen, mutta ruokailun takia ennakkoilmoitus suotava.
Huikea kisaviikonloppu Tampereen Ratsastuskeskuksessa! Lauantaiaamuna oli valjakkojen tarkkuuskilpailu. Vauhtia ja nähtävää oli runsain mitoin, kun valjakot soluivat ahtaista porteista. Jo iltapäivällä ratsastuskeskuksemme muutti ilmettään ja sen valtasivat värikkäissä kilpailuasuissa, stetsoneissa ja buutseissa esiintyneet lännenratsastajat.
Vuoden 2009 aluevalmennuksien katsastukset lähestyvät.
TRS:N MESTARUUDET (18.9.2008)
TRS:n mestaruudet koulu- ja esteratsastuksessa ratkottiin viikonloppuna. Lauantaina kisattiin koulua hieman sateisessa kelissä, kun taas sunnuntain estekilpailu saatiin vietyä läpi hienossa auringonpaisteessa. Tulokset >>>
Kari Vepsä tulee pitämää klinikan ongelmahevosten käsittelystä nyt tällä viikolla to 18.9.2008 klo 17.30 alkaen
TRS:n kouluratsastajat menivät jopa kahden joukkueen voimalla Hämeen alueen seurajoukkuekilpailuihin Valkeakoskelle. Tulokset olivat kymmenen joukkueen kilpailussa mahtavat. TRS:n High Heels nappasi hopeaa ja Dream Team oli hienosti viides!
NORDIC JETLINE KONKURSSIIN, LAIVA JA LÄHTÖAJAT MUUTTUNEET!!!!! MUUTAMA PERUUTUSPAIKKA JÄLJELLÄ!!!! ILMOITTAUTUKAA VÄLITTÖMÄSTI!!!
SM-sijoituksia (29.8.2008)
TRS:n ratsukot ovat saaneet SM-kisoista kaiken värisiä mitaleita ja muutenkin hyviä tuloksia.
Ratsastuksenopettajien Monte-lähtö yms Teivon raviradalla 9.9.2008. Osallistujista suuri osa terssiläisiä. Tapahtumaan vapaa pääsy.
Kesän laidunkausi päättyi sunnuntaina 17.8. Drive-In -kisaan Tampereen Ratsastuskeskuksessa. Radat ratsastettiin vetisen kentän sijaan isossa maneesissa. Tulokset >>
TRS järjestää matkan Helsinki International Horse Show:hun. Matka tapahtuu sunnuntain 19.10.2008 klo 14 näytökseen.
Kesälomien jälkeen on taasen aika julkistaa näilläkin sivuilla terssiläisten menestymisiä kansallisilla kilpakentillä.
Sunnuntain seurakilpailu 17.8.2008 ratsastetaan klo 10 alkaen Tampereen Ratsastuskeskuksen ISOSSA MANEESISSA. HUOMAA muuttunut paikka! Kyseessä on LAIDUNKAUDEN PÄÄTTÄJÄISKILPAILU! Alustavan aikataulun näet >>>
Kiertopalkinnot ovat vuoden ponikouluratsastajan pokaalia lukuunottamatta löytyneet. Tuhannet kiitokset nopeasta toiminnasta.
Nyt herätellään TRS:n Nuorisojaoston toimintaa Ruususen uniltaan Niihaman Ratsastuskeskuksen isossa buffassa 17.6. klo 17.00.
Tampereen Ratsastusseuran Nuorisojaos koki nuorennusleikkauksen.
RSS ATOM